مستاجر جدید صندلی مدیرعامل ایران خودرو؛ خطیبی رفت، عظیمی آمد

علیمردان عظیمی فشی که تا همین امروز، رئیس هیات مدیره گروه سایپا بود، به جای مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو انتخاب شد.

یکشنبه - ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
مستاجر جدید صندلی مدیرعامل ایران خودرو؛ خطیبی رفت، عظیمی آمد

دقایقی پیش، در جلسه هیات مدیره ایران خودرو علیمردان عظیمی فشی بصورت رسمی به عنوان مدیرعامل جدید این گروه صنعتی منصوب شد. در همین راستا، ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو شامل مهدی خطیبی (مدیرعامل برکنار شده)، مهدی داداشی و عادل پیرمحمدی از این ترکیب کنار رفتند تا جمشید ایمانی و شیخ‌زاده در کنار عظیمی فشی به ترکیب هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو اضافه شوند.

در این ترکیب جدید، محمدرضا فیاض به عنوان رییس هیات مدیره، جمشید ایمانی به عنوان نایب رییس هیات مدیره و علی شیخ زاده به عنوان عضو موظف هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شده‌اند.

گفتنی است مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو تا پیش از انتخاب به این سمت، ریاست هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا را عهده‌دار بود. در کارنامه کاری علیمردان عظیمی فشی، مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، سمت های مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت‌هایی مانند فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا(ع) دیده می‌شود.

۹ بهمن ماه سال گذشته بود که مهدی خطیبی پس از شایعه‌های بسیار بر سر تغییر فرشاد مقیمی (مدیرعامل وقت ایران‌خودرو) بر صندلی مدیریت عاملی این گروه خودروسازی تکیه زد. و حال، پس از کمتر از ۱۳ماه، این صندلی را به مستاجر جدیدی که از هیات مدیره نارنجی های جاده مخصوص آمده، تحویل می‌دهد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟