مدل ۲۰۲۴ ب‌ام‌و X6 M معرفی شد؛ نقاب تازه برای دیوِ دلبرِ BMW

شاسی‎بلند کوپه پرهیبت و دلفریب BMW X6 M برای مدل ۲۰۲۴ در کنار تغییرات خوشایند در طراحی ظاهری و داخلی، از مجموعه محرکه به‌روز رسانی شده بهره می‌برد.

چهارشنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۴ ب‌ام‌و X6 M

ب‌ام‌و فیس‌لیفت ۲۰۲۴ شاسی‌بلند کوپه و خوش‌استیل خود، X6 M را با تغییراتی خوشایند در طراحی ظاهری که به تهاجمی‌تر شدن چهره آن، کمک کرده، رونمایی کرد. در فضای داخلی BMW X6 M نیز تغییرات چشمگیری با هدف مدرن‌تر ساختن طراحی داخلی اعمال شده که بارزترین آنها، استفاده از طرح نمایشگر دوتایی باریک و کشیده به شکل محدب بر روی داشبورد با پشتیبانی نسل هشتم سیستم اطلاعات و سرگرمی iDrive ب‌ام‌و است.

فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۴ ب‌ام‌و X6 M

اما شاید مهمتر از اینها، برای خریدار، پاسخگویی به مراتب بهتر و مصرف سوخت پایین‌تر پیشرانه خواهد بود. با فیس‌لیفت ۲۰۲۴، ب‌ام‌و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل به موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین‌توربو X6 M را به یک موتور برقی ۱۲ اسب‌بخاری با ۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز کرده که به عنوان موتور استارتر نیز کار می‌کند.

در کنار اینها، ب‌ام‌و خنک‌سازی گیربکس و نسبت‌های دنده آن را نیز مورد بازنگری قرار داده. مجموعه این تغییرات باعث می‌شود تا پیشرانه هایبرید X6 M جدید با ۶۱۷ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، پاسخگوی بهتری به فرامین راننده داشته باشد و به لطف استفاده از کاتالیتیک کانورتر جدید، آلایندگی کمتری داشته باشد. شتاب‌گیری خودرو اما ارتقاء نیافته و همان صفر تا صد زیر 4 ثانیه را دارد.

فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۴ ب‌ام‌و X6 M

شروع قیمت 2024 BMW X6 M از ۱۲۸هزار و ۱۹۵ دلار خواهد بود که ۴.۲۰۰ دلار بیشتر از قیمت پایه مدل ۲۰۲۳ می‌باشد. تولید این خودرو از اویل سال آینده آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود تا تابستان به بازار بیاید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟