خداحافظی رسمی آئودی با TT

نسخه Final Edition آئودی TT با یک سری جزئیات منحصربفرد و امکانات بیشتر به عنوان نقطه پایانی بر تولید این خودرو اسپرت جوان‌پسند، معرفی شد.

پنجشنبه - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
نسخه نهایی خودرو آئودی TT

آئودی آخرین نسخه تولیدی از TT دوست‌داشتنی خود را با نام Final Edition یا همان نسخه نهایی، معرفی کرد تا پس از ۲۵ سال تولید، پایان راه را برای این خودرو اسپرت، اعلام کند. آئودی TT فاینال ادیشن بصورت استاندارد از جزئیات ظاهری سیاه براق در بخش لوگو، قاب آینه‌های جانبی، بال عقب و سراگزوز ها بهره می‌برد. در ضمن، سوار بر رینگ‌های ۲۰ اینچ جدید دو رنگ است که کلیپرهای ترمز سرخ رنگ پشت آنها خودنمایی می‌کنند.

امکان سفارش TT های فاینال ادیشن در سه رنگ بدنه خاکستری کرونوس، سرخ تانگو و سفید یخچالی وجود دارد. در فضای داخلی، پوشش چرم روی رودری‌ها و کنسول میانی نیز کشیده شده و از آنجایی که Comfort Pack بصورت استاندارد در TT های فاینال ادیشن آئودی ارائه می‌شود، شاهد تجهیز این نسخه به سیستم صوتی پریمیوم Bang & Olufsen، دوربین دنده عقب، سنسور های پارک جلو و عقب و ورود بدون کلید هستیم. دیگر آپشن‌های آئودی TT که بصورت استاندارد در نسخه نهایی آن ارائه می‌شوند عبارتند از سیستم MMI نویگیشن پلاس با سرویس های اطلاعات و سرگرمی Audi Connect.

نسخه نهایی خودرو آئودی TT

گفتنی است برای صندلی‌های اسپرت و غربیلک فرمان، پوشش آلکانتارا با خطوط دوخت سرخ رنگ در نظر گرفته شده. همین رنگ سرخ را در جزئیات صندلی‌ها، دریچه‌های سیستم تهویه و همچنین کنسول میانی مدل‌های کوپه نیز جلب نظر می‌کند.

در بریتانیا که بهترین بازار آئودی TT در سال ۲۰۲۲ بوده، امکان سفارش TT و TT S در نسخه فاینال ادیشن وجود دارد. TT Final Edition قیمت ۴۱هزار و ۹۱۰ پوندی در اتاق کوپه دارد و نسخه رودستر آن، ۴۳هزار و ۶۶۰ پوند قیمت‌گذاری شده. در مدل TT S Final Edition اما اتاق کوپه، قیمت ۵۴هزار و ۶۸۵ پوندی دارد، رقمی که برای اتاق رودستر این مدل به ۵۶هزار و ۴۳۵ پوند می‌رسد.

تحویل اولین سری Audi TT Final Edition های خریداری شده به مشتریان برای اواسط بهار سال آینده برنامه‌ریزی شده است. لازم به ذکر است سال ۲۰۲۲ آئودی در مجموع ۲.۶۷۶ دستگاه TT در بریتانیا به فروش رساند که تقریبا یک‌سوم فروش جهانی این خودرو در سال ۲۰۲۲ می‌باشد.

نسخه نهایی خودرو آئودی TT

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟