نتیجه عرضه ۲۲۰دستگاه فورس ۶تن در بورس کالا – ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

220 دستگاه فورس شش تنی که امروز بهمن دیزل در بورس کالا عرضه کرد، در اتاق خواب‌دار، بدون هیچ‌گونه رقابت و با همان قیمت پایه به فروش رسید.

دوشنبه - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
نتیجه عرضه ۲۲۰ دستگاه فورس ۶ تن در بورس کالا - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

امروز بهمن دیزل تعداد ۲۲۰ دستگاه فورس شش تُن را در اتاق‌های خواب‌دار و بدون خواب در بورس کالا عرضه کرد. در این نوبت عرضه، ۷۰ دستگاه کامیونت فورس شش تن بدون خواب با درصد تغییر نرخ ۲۳.۳۳درصد به نسبت قیمت پایه ۸۹۳میلیون تومانی به فروش رسید. بیشترین قیمت مچ شده در این نوبت برای کامیونت فورس شش تن بهمن دیزل، ۱میلیارد و ۱۰۱میلیون تومان بود و بیشترین قیمت مچ شده نیز ۱میلیارد و ۱۰۲میلیون تومان اعلام شده است. به این قیمت های نهایی برنده، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده و مبلغ ۶میلیون و ۵۲۲هزار تومان نیز به عنوان هزینه های شماره‌گذاری و بیمه به وجه نهایی قابل پرداخت توسط مشتریان اضافه می‌شود.

نتیجه عرضه ۲۲۰ دستگاه فورس ۶ تن در بورس کالا - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

در طرف مقابل، برای ۱۵۰دستگاه کامیونت فورس شش تن خواب‌دار عرضه شده در بورس کالا، رقابتی به ثبت نرسید و در مجموع، ۱۴۶ دستگاه از خودروهای قابل عرضه با همان قیمت پایه، یعنی ۹۳۰میلیون تومان به فروش رسیدند. به قیمت نهایی مذکور، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده و مبلغ ۶میلیون و ۵۶۸هزار تومان به عنوان هزینه شماره‌گذاری و بیمه نیز اضافه می‌شود.

نتیجه عرضه ۲۲۰ دستگاه فورس ۶ تن در بورس کالا - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موعد تحویل کامیونت های فورس شش تن خواب‌دار و بدون خواب عرضه شده در این نوبت، ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است. لازم به ذکر است امروز قرار است ۲۳۰ دستگاه کامیونت فورس شش تن خواب‌دار و ۸.۵ تن خواب‌دار به همراه کاربری نیز روی تابول عرضه بورس کالا برود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟