نقاب امروزی‌تر فولکس واگن اطلس برای مدل ۲۰۲۴

فولکس واگن مدل ۲۰۲۴ شاسی‌بلند ۳ردیف اطلس را با یک سری تغییرات محسوس در طراحی ظاهری و داخلی، امکانات و مجموعه محرکه، بصورت رسمی رونمایی کرد.

جمعه - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
SUV جدید فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴

یکی از محصولات “مثلا” جدیدی که سایپا قرار است سال آینده به بازار عرضه کند، اطلس است؛ خودرویی که در اصل نمونه بازطراحی شده کوییک است، با یک سری جزئیات مشخص نظیر تریم داخلی دورنگ، تنوع در رنگ‌بندی بدنه و امکانات بیشتر. از قضا، فولکس واگن هم خودرویی با همین نام در سبد تولیدات خود دارد که سال آینده قرار است با یک سری تغییر محسوس در بازارهای هدف این خودروساز آلمانی عرضه شود.

فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴ که امروز بصورت رسمی رونمایی شد، در مقایسه با نمونه های پیشین این خودرو از ظاهر به‌روز تری بهره می‌برد که اصلی‌ترین مشخصه‌اش، جلوپنره بزرگتر با چراغ‌های جلو C-شکل در طرفین و یک لوگو دارای نورپردازی در مرکز آن است. دی‌لایت های C-شکل چراغ‌های جلو نیز با یک باریکه نور تعبیه شده در بالای جلوپنجره، به یکدیگر وصل شده‌اند تا ظاهری مدرن‌تر از قبل اطلس پرهیبت فولکس‌واگن بدهند.

2024 Volkswagen Atlas SUV

در نمای جانبی فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴، بارزترین تغییر، استفاده از رینگ‌های جدید است که در ابعاد ۱۸ تا ۲۱ اینچ قابل سفارش می‌باشند. در نمای عقب هم شاهد استفاده از طراحی یکپارچه در چراغ‌ها هستیم.

مجموعه این تغییرات، باعث شده تا VW Atlas ژستی مدرن‌تر از قبل به خود بگیرد، اتفاقی که در فضای داخلی هم افتاده؛ درست است که پیکربندی کلی اتاق در مدل ۲۰۲۴ تغییری نکرده اما یک سری بازنگری‌ها نظیر استفاده از طرح نمایشگر به‌ظاهر ایستاده بر روی داشبورد، تغییرات در طراحی داشبورد و فرم هواکش‌‎های سیستم تهویه، جانمایی مجدد کنترلگرها و فرم متمایز کنسول میانی باعث شده تا حس و حال متفاوت و بدیعی را در فضای داخلی فولکس‌واگن اطلس ۲۰۲۴ داشته باشیم.

SUV جدید فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴

تمامی اطلس‌های ۲۰۲۴ فولکس‌واگن بصورت استاندارد به سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۲ اینچ و رابط کاربری اندروید و iOS، پد شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، نمایشگر دیجیتال ۱۰.۳ اینچ پشت فرمان، حداقل شش درگاه فس‌شارژ USB-C، سیستم سرمایش و گرمایش صندلی‌های جلو، گرمکن غربیلک فرمان و تنظیم ارتفاع صندلی سرنشین کناری جلو مجهز هستند. هدزآپ‌دیسپلی بصورت آپشنال برای آن قابل سفارش است و حال، حتی امکان تغییر تنظیمات سیستم تهویه با فرامین صوتی نیز وجود دارد.

SUV جدید فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴

در مدل جدید، دیگر امکان خرید Atlas با موتور ۳.۶ لیتری V6 وجود ندارد اما موتور ۲.۰ لیتری توربو جدیدی برای آن ارائه شده که تنها ۱۰ اسب‌بخار کمتر از موتور V6 مذکور داشته، با ۲۶۹ اسب‌بخار قدرت، توان یدک‌کشی مشابه، یعنی نزدیک به ۲.۳ تُن را ارائه می‌دهد. این موتور جدید به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل بوده، بصورت استاندارد محرک محور جلو است. البته در تیپ‌های تجهیزاتی بالاتر، اطلس ۲۰۲۴ بصورت AWD عرضه می‌شود.

هنوز اطلاعات رسمی از قیمت‌گذاری اطلس ۲۰۲۴ ارائه نشده اما احتمالا شروع قیمت آن، کمی بالاتر از قیمت پایه مدل ۲۰۲۳ باشد که از ۳۶هزار و ۴۵۵ دلار آغاز می‌شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟