تارای سال ایران خودرو، مجهزترین سدان تولید داخل

تارای سال در اصل همان تیپ V4 تارا اتوماتیک است که با امکانا بیشتر و یک تغییر محسوس و خوشایند در طراحی ظاهری توسط ایران خودرو عرضه خواهد شد.

دوشنبه - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
تارای سال ایران خودرو - تارا اتوماتیک تیپ V4

ایران خودرو روز گذشته تولید انبوه تارا جدید را با پسوند سال آغاز کرد؛ خودرویی که در اصل تیپ جدید تارا اتوماتیک یعنی تیپ V4 آن بوده، در کنار بهره‌مندی از امکانات بیشتر و یک سری تغییرات در فضای داخلی، بالاخره طرح چراغ عقب آن نیز در مقایسه با نمونه‌های عادی، تغییر کرده! تارای سال ایران خودرو دارای در صندوق عقب برقی با قابلیت باز شدن با حرکت پا زیر سپر یعنی همان سنسور پا یا Kick Sensor، گرم کن صندلی های جلو، اضافه شدن قابلیت حرکت به سمت جلو و عقب برقی به صندلی راننده، دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای داینامیک، چراغ برای آفتاب گیر راننده، چراغ داخل محفظه داشبورد و چراغ خوشامدگویی زیر درهای جلو بوده که به محض باز شدن درهای جلو با روشن کردن فضای روی زمین به نوعی به سرنشین و راننده خوشامدگویی می کند.

تارای سال ایران خودرو - تارا اتوماتیک تیپ V4

در کنار اینها، تارای سال دارای آیینه الکترومیک نیز بوده و دستگیره سقفی تاشو هم برای سرنشین جلو سمت راست به این خودرو اضافه شده. در ضمن، کلید های شیشه بالابرها در تارای سال از کنسول میانی به رودری ها منتقل شده اند و به این ترتیب طرح کنسول میانی و رودری ها در این خودرو تغییر کرده است که حذف کلیدهای شیشه بالابر از کنسول میانی باعث شده تا ایران خودرو بتواند در این قسمت یک موبایل باکس برای تارای سال طراحی کند.

ایران‌خودرو پارچه سقف و دیزاین کنسول سقفی و کلیدهای کنترلی سانروف را در تارای سال تغییر داده و جاعینکی را به این خودرو اضافه کرده است. همچنین با هدف راحتی بیش تر سرنشینان در ردیف عقب، پشتی صندلی ها تغییر کرده و یک زیرآرنجی با دوجالیوانی به صورت تاشو در پشتی صندلی ردیف دوم تعبیه شده است. در نهایت هم دو توییتر برای بهبود کیفیت سیستم صوتی در پشت قاب آیینه های جانبی به تارای سال اضافه شده است.

از دیگر تجهیزات ایمنی و رفاهی تارا سال ایران خودرو می‌توان به چهار ایربگ، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، سنسور دنده عقب، TPMS، کروزکنترل، سنسور نور و باران، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ایزوفیکس، فرمان برقی با کلیدهای کنترلی، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی با تاشو اتوماتیک، سیستم تهویه دستی با تنظیم دریچه‌ها به صورت الکترونیکی، دوربین دنده عقب داینامیک، آینه میانی الکتروکرومیک، نمایشگر مولتی‌مدیا هفت اینچ با ورودی USB، بلوتوث و قابلیت نمایش اطلاعات تلفن همراه، سانروف برقی، صندلی راننده برقی، صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم در دو جهت بصورت برقی و دو جهت دستی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، چراغ خوشامدگویی و سنسور پا برای باز شدن صندوق عقب اشاره کرد که در مجموع آن را به مجهزترین سدان تولید داخل تبدیل می‌کند.

تارای سال ایران خودرو - تارا اتوماتیک تیپ V4

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟