افزایش قیمت خودروهای MVM مدیران خودرو – ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

طبق لیست قیمتی که مدیران خودرو به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود ابلاغ کرده، قیمت انواع MVM از ۳۷ تا ۷۵ میلیون تومان افزایش یافته.

سه شنبه - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
قیمت های شرکتی جدید انواع MVM توسط مدیران خودرو اعلام شد - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

طبق لیست قیمت ارائه شده به نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، قیمت خودروهای MVM این شرکت با افزایش ۳۷ تا ۷۵ میلیون تومانی به‌روز رسانی شده است. طبق لیست جدید، کمتری افزایش قیمت به MVM X22 دنده‌‎ای لاکچری تعلق دارد و بیشترین افزایش قیمت به تیگو ۷ تیپ IE.

قیمت های شرکتی جدید انواع MVM توسط مدیران خودرو اعلام شد - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

در لیست به‌روز رسانی شده در ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، قیمت مدل دنده ای MVM X22 در تیپ اسپرت لاکچری از ۵۳۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان فروش ۲۶ دی ۱۴۰۱ به ۵۷۰میلیون تومان رسیده که نشان دهنده افزایش قیمت ۳۷میلیون و ۲۰۰هزار تومانی این خودرو کوچک و اقتصادی است. خودرو MVM X22 Pro نیز در تیپ IE Turbo در حالی ۷۳۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده که قیمت فروش ۲۶دی ۱۴۰۱ آن، ۶۸۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان بود. یعنی ۴۷میلیون و ۹۰۰هزار تومان گران شده.

یک رده قیمتی، بالاتر، آریزو5 توربو را داریم که قیمتش در تیپ IE از ۸۱۹میلیون و ۳۰۰هزار تومان به ۸۷۷میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده (۵۸میلیون تومان افزایش قیمت). خودرو MVM X55 Pro هم در لیست قیمت ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، برای تیپ IE معادل ۱میلیارد و ۶۲میلیون تومان و برای تیپ IE Sport معادل ۱میلیارد و ۸۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده که به ترتیب ۶۹میلیون و ۷۰میلیون و ۴۸هزار تومان بیشتر از قیمت ۲۶دی ۱۴۰۱ می‌باشند.

گران‌ترین MVM حال حاضر مدیران خودرو هم که ام‌وی‌ام تیگو۷ می‌باشد، در تیپ IE با افزایش قیمت ۷۵میلیون و ۲۰۰هزار تومانی، بصورت کاملا رُند، ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. تاکید می‌شود قیمت‌های ذکر شده بصورت عمومی و رسمی توسط مدیران‌خودرو منتشر نشده و صرفا از به‌روز رسانی لیست قیمت ابلاغ شده برای نمایندگی‌های این شرکت بازنشر می‌شود. البته به نظر می‌آید طی روزهای آتی بخشنامه فروش جدیدی ویژه دهه فجر با این قیمت های جدید ابلاغ شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟