خودرو های تارا و شاهین، تاکسی می‎‌شوند؟

ایران خودرو تارا را در قالب یک شرکت بهره بردار وارد خطوط تاکسیرانی می‌کند، تصمیم‌گیری درمورد شاهین نیز به اتوماتیک و گازسوز شدن آن موکول شده.

دوشنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
خودرو های تارا و شاهین، تاکسی می‎‌شوند؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد تعیین تکلیف انتخاب خودرو های تارا و شاهین به عنوان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش خودرودیلی از خبرگزاری دانشجویان ایران – ایسنا، جلال بهرامی در مورد انتخاب یک خودروی جدید به عنوان تاکسی گفت: چندی پیش ضمن بازدید، با مدیران دو مجموعه ایران خودرو و سایپا جلسه ای برگزار شد و در مورد خودروهای شاهین و تارا صحبت‌هایی انجام شد.

معاون شهردار تهران در مورد انتخاب خودروی ساینا به عنوان تاکسی نیز عنوان کرد: برای انتخاب این خودرو به عنوان تاکسی در تهران تا اخذ تأییدیه ها اقدامی نخواهیم کرد.

وی افزود: اما در مورد خودروی تارا به تصمیمات اولیه رسیده‌ایم و مقرر شد ۱۰۰۰ دستگاه خودروی تارا را خود شرکت ایران خودرو تحت عنوان یک شرکت بهره بردار با مشارکت بخش خصوصی وارد خطوط تاکسیرانی کرده و فعالیت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر خودروی سورن، خودروی تارا نیز وارد فاز نهایی شده است، در مورد انتخاب خودروی شاهین به عنوان تاکسی نیز گفت: در مورد خودروی شاهین هم با مدیران گروه خودروسازی سایپا صحبت کردیم و قرار شد بحث اتوماتیک شدن و گازسوز شدن این خودرو را که انجام دادند، در مورد مراحل بعدی با هم جلسه بگذاریم.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟