آفرودی‌ترین برداشت از تویوتا هایلوکس به استرالیا رسید

بازار بسیار محبوب پیکاپ ها در استرالیا به تویوتا هایلوکس جدید خوشامد می‌گوید که در کنار ظاهر و شاسی آفرودی‌تر، دارای یک پیشرانه تقویت شده است.

دوشنبه - ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
پیکاپ جدید تویوتا هایلوکس جی‌آر اسپرت بازار استرالیا

تویوتا باز هم نمونه‌ای تازه از هایلوکس جی‌آر اسپرت ارائه کرده، البته این بار در استرالیا، با ظاهری الهام شده از خودروهای رالی داکار، یک موتور دیزلی تقویت شده و یک سری بازنگری در شاسی که هندلینگ و قابلیت‌های عملکردی آن را بهبود می‌بخشند. این نمونه، چهارمین تیپ متفاوت GR Sport بر پایه تویوتا هایلوکس است که پس از نمونه های اختصاصی بازارهای تایلند، ژاپن و اروپا برای بازار استرالیا معرفی می‌شود و همگی، ظاهری متفاوت از یکدیگر دارند.

پیکاپ جدید تویوتا هایلوکس جی‌آر اسپرت بازار استرالیا

وجه تمایز اصلی تویوتا هایلوکس جی‌آر اسپرت بازار استرالیا این است که در کنار ظاهر متفاوت، در بخش پیشرانه نیز از یک موتور دیزلی تقویت شده به نسبت نمونه این نمونه، چهارمین تیپ متفاوت GR Sport بر پایه تویوتا هایلوکس است که پس از نمونه های اختصاصی بازارهای تایلند، ژاپن و اروپا برای بازار استرالیا معرفی می‌شود و همگی، ظاهری متفاوت از یکدیگر دارند. البته وجه تمایز اصلی تویوتا هایلوکس جی‌آر اسپرت بازار استرالیا این است که در کنار ظاهر متفاوت، در بخش پیشرانه نیز از یک موتور دیزلی تقویت شده به نسبت نمونه های عادی بهره می‌برد.

پیکاپ جدید تویوتا هایلوکس جی‌آر اسپرت بازار استرالیا

به لطف بازنگری‌هایی که در هوارسانی صورت گرفته، و همچنین تغییراتی در سیستم پاشش سوخت، موتور ۲.۸ لیتری توربودیزل تویوتا ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه در اختیار هایلوکس GR اسپرت بازار استرالیا قرار می‌دهد، یعنی ۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر در مقایسه با هایلوکس GR اسپرت دیگر بازارها. گیربکس اتوماتیک خودرو هم که به یک سیستم 4WD متصل است، مورد بازنگری هایی قرار گرفته.

پیکاپ جدید تویوتا هایلوکس جی‌آر اسپرت بازار استرالیا

در کنار این تغییرات در پیشرانه، شاسی نیز با پهن‌تر شدن محورها، فنربندی ارتقاء یافته و تقویت محور عقب، برای عملکرد آفرودی‌تر، مورد بهینه‌سازی قرار گرفته. در ضمن، شاهد استفاده از دیسک های ترمز بزرگتر بادخور با کلیپرهای ترمز سرخ رنگ در دل رینگ‌های ۱۷ اینچ آلومینیومی پوشش یافته با تایرهای چهار فصل آن هستیم.

هنوز از قیمت‌گذاری این هایلوکس جدید در استرالیا، اطلاعاتی ارائه نشده اما قطعا گران‌تر از هایلوکس روگ که برچسب قیمت ۷۰هزار دلار استرالیا (تقریبا معادل ۴۷هزار و ۳۰۰ دلار) دارد، خواهد بود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟