قیمت های جدید کرمان موتور با افزایش ۵۰ تا ۱۴۰ میلیون تومانی

برای دی ماه ۱۴۰۱، قیمت تمامی خودرو های کرمان موتور افزایش یافته و حال، غیر از JAC J4 و JAC S3، باقی تولیدات این شرکت قیمت بالای ۱ میلیارد دارند.

دوشنبه - ۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸
قیمت های جدید کرمان موتور با افزایش ۵۰ تا ۱۴۰ میلیون تومانی

قیمت های جدید کرمان موتور با افزایش حداقل ۵۰ میلیون تومانی در محصول جک J4 و حداکثر ۱۴۰ میلیون تومانی در محصول KMC K۷ اعلام شد. با این افزایش قیمت‌ها که البته پیرو افزایش چشمگیر نرخ ارز طی هفته‌های اخیر، دور از ذهن نبود، ارزان ترین محصول کرمان موتور یعنی سدان اقتصادی JAC J4 حال قیمت ۵۸۵ میلیون تومانی دارد و یک رده قیمتی بالاتر از آن، کراس‌اوور کوچک JAC S3 با قیمت ۷۳۰میلیون تومان قرار می‌گیرد. دیگر خودروهای کرمان موتور، همگی در لیگ میلیاردی ها قرار گرفته.

طبق لیست قیمت جدید، جک S5 نیوفیس یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، عددی که برای پیکاپ KMC T8 با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی به نسبت لیست قیمت‌های آذر ۱۴۰۱، به ۱میلیارد و ۸۵میلیون تومان رسیده. KMC J7 هم که از زمان اعلام قیمت رسمی ۱میلیارد و ۲۶۵میلیون تومان، افزایش قیمتی نداشته، از دی ماه ۱۴۰۱ با قیمت ۱میلیارد و ۳۸۵میلیون تومان عرضه خواهد شد یعنی با افزایش ۱۲۰میلیون تومانی قیمت. KMC K7 نیز به عنوان گران‌ترین محصول تولیدی کرمان‌موتور، از دی ماه ۱۴۰۱ با قیمت ۱میلیارد و ۴۸۵میلیون تومان عرضه می‌شود که نشانگر رُشد ۱۴۰میلیون تومانی به نسبت لیست قیمت‌های آذر ۱۴۰۱ این شرکت دارد.

افزایش قیمت‌ها در دی‌ماه در حالی اتفاق می‌افتد که برای آذر ماه نیز بخشی از خودروهای این شرکت افزایش قیمت داشتند. برای مثال، قیمت S5 از ۹۸۵ به ۹۹۹، قیمت J۴ از ۵۲۰ به ۵۳۰ و قیمت T8 از ۹۶۷ به ۹۸۵ میلیون تومان رسیده بود. در جدول زیر می‌توانید تغییر قیمت خودروهای کرمان موتور از آذر ماه ۱۴۰۱ تا دی ماه ۱۴۰۱ را مشاهده کنید.

نام خودروقیمت آذر ۱۴۰۱ (تومان)قیمت دی ۱۴۰۱ (تومان)
جک J4 جدید۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰۵۸۵.۰۰۰.۰۰۰
جک S3۶۷۵.۰۰۰.۰۰۰۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰
KMC T8۹۸۵.۰۰۰.۰۰۰۱.۰۸۵.۰۰۰.۰۰۰
جک S5 فیس لیفت۹۹۹.۰۰۰.۰۰۰۱.۰۹۵.۰۰۰.۰۰۰
KMC J7۱.۲۶۵.۰۰۰.۰۰۰۱.۳۸۵.۰۰۰.۰۰۰
KMC K7۱.۳۴۵.۰۰۰.۰۰۰۱.۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟