چه خودرو هایی هفته آخر آذر در بورس کالا عرضه می‌شوند؟

آخرین هفته آذر ماه ۱۴۰۱ روی هم رفته ۳هزار و ۸۷ خودرو توسط ایران خودرو، بهمن موتور، بهمن دیزل و آرین پارس موتور در بورس کالا عرضه خواهد شد.

جمعه - ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
چه خودروهایی آخرین هفته آذر ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه می‌شوند؟

تابلوی عرضه بورس کالا در فاصله روزهای شنبه ۲۶ آذر تا روز چهارشنبه ۳۰ آذر پذیرای خودرو های متعددی از چهار شرکت ایران خودرو، بهمن دیزل، بهمن موتور و آرین پارس موتور خواهد بود. روز شنبه ۲۶ آذر قرار است تعداد ۲هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو در رنگ های سفید و مشکی، در دو مدل سقف فلزی و سقف شیشه‌ای در بورس کالای ایران عرضه شود. قیمت پایه برای مدل سقف فلزی، ۳۷۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان اعلام شده، عددی که برای نمونه‌های سقف فلزی قابل‌عرضه، به ۴۰۴میلیون تومان می‌رسد.

بعد از ایران خودرو، نوبت به گروه خودروسازی بهمن می‌رسد تا خودروهای کار سبک و سنگین خود را در روز یکشنبه ۲۷ آذر در بورس کالا عرضه کند. از این گروه خودروسازی، شرکت بهمن دیزل قرار است ۸۶دستگاه کامیون کشنده امپاور BD500 را در بورس‌کالا به فروش برساند. قیمت پایه نیز برای هر یک از این کامیون‌های کشنده قابل عرضه، ۳میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان در نظر گرفته شده. در همین روز، بهمن موتور نیز تصمیم به عرضه ۴۹۲دستگاه وانت کارا تک کابین با قیمت پایه ۲۹۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان و ۱۵۰دستگاه وانت کارا دو کابین با قیمت پایه ۳۰۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان دارد. هم برای محصول امپاور، و هم برای وانت های کارا، درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید معادل ۱۰درصد قیمت پایه فروش در نظر گرفته شده است.

روز دوشنبه ۲۸ آذر ماه نیز نوبت به آرین پارس موتور خواهد رسید تا برای سومین بار خودرو لاماری ایما را در بورس کالا عرضه کند. در این نوبت، ۵۸ دستگاه لاماری ایما سفید، ۳۸دستگاه لاماری ایما خاکستری و ۷۸دستگاه لاماری ایما مشکی قابل‌عرضه خواهد بود. قیمت پایه، ۹۸۱میلیون تومان و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، هشتم اسفند امسال اعلام شده است. در ضمن، همچون ۲۰۷ های اتوماتیک ایران خودرو، درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید این محصول که می‌بایست در حساب وکالتی خریدار نزد کارگزاری، موجود باشد، ۲۵درصد قیمت پایه فروش اعلام شده است.

آخرین عرضه خودرویی آذر ماه نیز متعلق به ۱۸۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید و مشکی (تریم قرمز یا مشکی) است که بهمن موتور سه‌شنبه ۲۹ آذر روی تابلو عرضه بورس کالای ایران خواهد برد. قیمت پایه خودروهای قابل‌عرضه، ۸۲۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده و خریداران خودرو دیگنیتی از بورس کالا ملزم به واریز هزینه ۹درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش به‌علاوه سایر هزینه‌ها، به مبلغ حدودا ۳۹میلیون و ۴۴۲هزار تومان همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی نیز می‌باشند.

متقاضیان خرید خودرو های مذکور در بورس کالا باید دارای کد بورسی داشته باشند که دریافت کد بورسی منوط به انجام مراحل قانونی آن در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟