خرید کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس کالا – ۲۷ آذر ۱۴۰۱

در تازه‌ترین مرحله عرضه امپاور بهمن دیزل در بورس کالا، تعداد هشتاو و شش دستگاه از این کامیون کشنده با تحویل دو ماهه روی تابلوی عرضه خواهد رفت.

پنجشنبه - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
جزئیات عرضه کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس کالا - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

یکشنبه ۲۷ آذر تعداد ۸۶ دستگاه از کامیون های کشنده امپاور BD۵۰۰ شرکت بهمن دیزل با قیمت پایه ۳میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان روی تابلوی عرضه بورس کالای ایران می‌رود. موعد تحویل خودروهای قابل عرضه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده و درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید، ۱۰درصد قیمت پایه اعلامی توسط شرکت می‌باشد. لازم به ذکر است کارگزار این عرضه کامیون کشنده امپاور BD500 شرکت بهمن دیزل در بورس کالا، کارگزاری آپادانا و نماد کالای قابل‌عرضه، BDC-TREMPOWER-00 می‌باشد.

جزئیات عرضه کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس کالا - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

در همین روز، شرکت بهمن موتور نیز تصمیم به عرضه خودرو های وانت کارا تک و دو کابین را در بورس کالا دارد. در این نوبت، حجم کالای قابل عرضه برای وانت کارا تک کابین، ۴۹۲ دستگاه و برای مدل دو کابین، ۱۵۰ دستگاه اعلام شده. قیمت پایه نیز به ترتیب ۲۹۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان و ۳۰۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان لحاظ شده است. متقاضیان خرید وانت کارا بهمن موتور از بورس کالا نیز می‌بایست ۱۰درصد قیمت پایه خودرو را در حساب وکالتی خود به عنوان درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید داشته باشند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟