اشکودا توان ماندن در بازار چین را ندارد؟

اخباری پیرامون آینده اشکودا در بازار خودرو چین بازنشر می‎شود که حاکی از تصمیم این زیر مجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن برای ترک بازار چین است.

سه شنبه - ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰

اشکودا، یکی از برندهای مطرح زیرمجموعه گروه فولکس واگن که با از سر گرفته شدن واردات خودرو به کشورمان، قرار است در ایران نیز حضور داشته باشد (هرچند بصورت غیررسم)، دیگه عطای بازار بزرگ خودرو چین را به لقای آن بخشیده. طی اخباری که به تازگی پیرامون فعالیت های این خودروساز اهل چک منتشر شده، اینطور به نظر می‌آید که اشکودا به زودی قید حضور در بازار چین را خواهد زد. در همین زمینه، کلاوس زلمر، مدیرعامل شرکت خودروسازی اشکودا گفته که شرکت، در حال بررسی خروج از چین است و تصمیم نهایی را در سال آینده خواهد گرفت.

زلمر گفت با اذعان بر این که رقابت در بازار خودرو چین بسیار شدید است، گفت: به همین دلیل، به همراه شریک سرمایه‌گذاری مشترک چینی خود، چگونگی ادامه کار در این بازار را در نظر خواهیم گرفت.

مدیر عامل این شرکت افزود: این شرکت می‌تواند به‌جای تولید خودرو در چین، فقط به فروش خودرو در چین فکر کند.

با این توضیحات، کلاوس زلمر گفت که اشکودا می‌خواهد بیشتر در هند تمرکز کند. پیرو این اخبار، شرکت خودروسازی فولکس‌واگن در بیانیه‌ای به رویترز گفت که بررسی مداوم موقعیت اشکودا در بازارهای بین‌المللی و انطباق آن با تحولات محلی، عادی است.

کراس اوور جدید اشکودا کاروک

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟