فروش نقدی و اقساطی خودرو FMC T5 فردا موتورز – آذر ۱۴۰۱

در تازه‌ترین مرحله فروش خودروهای فردا موتورز، امکان خرید اقساطی FMC T5 با بازپرداخت ۱۲ یا ۱۸ ماهه تسهیلات (با کارمزد ۱۰ یا ۱۵ درصد) وجود دارد.

یکشنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
فروش نقدی و اقساطی خودرو FMC T5 فردا موتورز - آذر ۱۴۰۱

فردا موتورز بخشنامه جدیدی را به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود ارسال کرده که طبق آن، خودرو جدید فردا T5 با شرایط منعطف، بصورت نقدی مرحله‌ای و اقساطی قابل خریداری است. در طرح فروش ویژه آذر ۱۴۰۱، قیمت مصوب خودرو FMC T5 فردا موتورز ۱میلیارد و ۱۵۹میلیون تومان لحاظ شده که نشان از افزایش قیمت ۷۹میلیون تومانی به نسبت آبان ۱۴۰۱ دارد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این طرح، ۶۰ روز کاری اعلام شده و متقاضیان می‌توانند یکی از سه روش زیر را برای خرید خودرو انتخاب نمایند.

در روش اول که نقدی مرحله ای است، مشتری مبلغ ۳۴۷میلیون و ۷۷۰هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام پرداخت می‌کند و در مرحله دوم، به فاصله یک ماه، ۲۳۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان به حساب شرکت واریز می‌کند. باقیمانده مبلغ نهایی خودرو نیز در هنگام تحویل خودرو بصورت نقد از مشتری دریافت می‌شود.

در روش دوم که اقساطی است، مشتری ملزم به پرداخت ۴۰۵میلیون و ۶۵۰هزار تومان در هنگام ثبت‌نام و ۱۷۳میلیون و ۸۵۰هزار تومان به فاصله یک ماه از ثبت‌نام بوده، باقیمانده مبلغ نهایی خودرو را با تسهیلات ۱۲ماهه با نرخ ۱۰درصد تسویه خواهد کرد. مبلغ هر یک از اقساط این تسهیلات، ۵۱میلیون و ۵۸۱هزار و ۷۰۰ تومان بوده، در قالب چهار فقره چک سه ماهه قابل پرداخت خواهد بود.

روش سوم نیز اقساطی با بازپرداخت ۱۸ماهه بوده و در آن، مشتری ملزم به پرداخت ۵۷۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام می‌باشد. باقیمانده مبلغ نهایی خودرو نیز در قالب تسهیلات با نرخ کارمزد ۱۵درصد قابل تسویه خواهد بود به این ترتیب که مبلغ اقساط، ۳۶میلیون و ۸۲۸هزار و ۵۰۰ تومان بوده، مشتری می‌بایست در قبال هر سه قسط، یک فقره چک به شرکت ارائه دهد.

طبق بخشنامه فروش ارائه شده برای FMC T5 فردا موتورز، کلیه هزینه های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری، بر عهده شرکت می‌باشد. در صورت انتخاب خرید بصورت اقساطی، مبلغ بیمه بدنه بر عهده مشتری خواهد بود.

بخشنامه فروش نقدی و اقساطی خودرو FMC T5 فردا موتورز - آذر ۱۴۰۱

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟