فروش کامیون کشنده فوتون H5 اتوماتیک ایران خودرو دیزل

شنبه ۱۹ آذر فروش نقدی مرحله‌ای کامیون کشنده فوتون H5 اتوماتیک ایران خودرو دیزل با قیمت قطعی ۳میلیارد و ۳۴۳میلیون و ۳۱۰هزار تومان آغاز می‌شود.

جمعه - ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
فروش کامیون کشنده فوتون H5 اتوماتیک ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل روز شنبه ۱۹ آذر مرحله جدید فروش نقدی محصولات خود با قیمت قطعی را با عرضه کامیون کشنده فوتون H5 یورو ۴ اتوماتیک به اجرا درمی‌آورد. در این طرح فروش محصولات ایران خودرو دیزل، کامیون کشنده فوتون H5 اتوماتیک با قیمت قطعی ۳میلیارد و ۳۴۳میلیون و ۳۱۰هزار تومان عرضه شده. امکان خرید این محصول، با پرداخت دو، سه و یا چهار مرحله‌ای وجه نهایی خودرو فراهم آمده که شرح کامل پرداخت‌ها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز بسته به طرح پرداخت انتخابی توسط مشتری، بهمن و یا اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

در این مرحله از فروش کامیون کشنده فوتون H5 اتوماتیک، ایران خودرو دیزل سود مشارکت برای وجه پرداختی مشتریان لحاظ نکرده. اما طرح شامل سود انصراف ۱۰درصد (بصورت سالیانه) می‌شود و در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، شرکت متحمل جریمه تاخیر ۱۴درصد (سالیانه) خواهد شد. فارغ از طرح انتخابی اما پیش‌پرداختی که مشتری در هنگام ثبت نام می‌بایست پرداخت کند، برای تمامی طرح‌ها مبلغ ۱میلیارد و ۶۷۱میلیون و ۶۵۵هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در این مرحله، هر شخص یا کُد ملی بالای ۱۸ سال، محدود به ثبت نام تنها یک دستگاه خودرو می‌باشد. در ضمن، آن دسته از متقاضیانی مجاز به خرید خودرو خواهند بود که طی یک سال گذشته، یعنی از ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ تا به امروز، هیچ یک از انواع کامیون های واگن هود و کشنده فوتون را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشند. جهت ثبت نام در طرح فروش کامیون کشنده فوتون H5 اتوماتیک، می‌بایست از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ به سایت فروش محصولات ایران خودرو دیزل مراجعه کنید. امکان خرید تنها تا زمان تکمیل ظرفیت خودروهای قابل عرضه وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است برای واریز مرحله دوم، سوم و چهارم ودایع، هر کدام یک فقره چک صیاد (به سررسید تعیین شده) در زمان ثبت‌نام دریافت می‌گردد که باید در سامانه صیاد و ثنا ثبت شده باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 26 آذر 1401 - 18:24

    طرف اومده با افتخار بعد چهل سال میگه تولید اول معنی تولید و درک کن بعد حرفشو بزن مونتاژ کردن تولید نیست

  • مرتضی اعتمادی | 26 آذر 1401 - 21:13

    چرابجای دلال برای ثبت نام ازرانندگان دارای کارت هوشمندکه زحمت کشان عرصه حمل ونقل هستندملاک ثبت نام راداشتن کارت هوشمندباربری قرارنمیدید