فروش وانت آریسان۲ ایران خودرو، بدون قرعه کشی و محدودیت

در مرحله جدید فروش وانت آریسان۲، ایران خودرو امکان خرید این خودرو را بدون قرعه کشی و محدودیت های ثبت نام فراهم آورده، آن هم با تحویل ۳۰ روزه.

پنجشنبه - ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
فروش وانت آریسان۲ ایران خودرو، بدون قرعه کشی و محدودیت - ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱

بعد از دو مرحله عرضه وانت آریسان۲ بصورت قرعه کشی و با حفظ محدودیت های ثبت نام، ایران خودرو از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۲ آذر ماه، فروش وانت آریسان ۲ را با تحویل ۳۰ روزه، آن هم بدون قرعه کشی به اجرا درخواهد آورد. این مرحله از عرضه محصول جدید ایران‌خودرو، نه‌تنها بدون قرعه‌کشی است، بلکه محدودیتی نیز برای ثبت‌نام آن لحاظ نشده و تنها الزام برای متقاضیان خرید، داشتن گواهینامه حداقل پایه سوم رانندگی است. قیمت نهایی خودرو، همچون دو طرح اخیر فروش وانت آریسان۲ مبلغ ۲۸۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و امکان ثبت‌نام آن در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متالیک و یا مشکی متالیک وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است در این مرحله از فروش وانت آریسان۲ ایران خودرو، متقاضیان ثبت‌نام ملزم به پرداخت وجه کامل خودرو در هنگام ثبت نام می‌باشند و با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است پیش از اقدام به ثبت‌نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند. ذکر این نکته نیز ضروری است که فروش وانت آریسان۲ از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت‌فروش محصولات ایران‌خودرو نسبت به خرید خودرو، اقدام نمایند.

وانت جدید آریسان۲ چه ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول جدید ایران‌خودرو دارای شاسی و پیشرانه بهینه‌سازی شده بوده، با موتور ۱.۸ لیتری ۸ سوپاپ XU7 پلاس که ۹۶.۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه دارد، عرضه می‌شود. این موتور برخلاف واحد به‌کار رفته در آریسان، محرک دیفرانسیل جلو می‌باشد. ایران‌خودرو این محصول را بصورت دوگانه‌سوز به بازار می‌فرستد و از این رو، کاهش ظرفیت باک بنزین از ۵۲ به ۴۰ لیتر را می‌توان نادیده گرفت چراکه انتظار می‌رود عمده مصرف آن با گاز CNG باشد که در یک مخزن ۷۵لیتری ذخیره می‌شود.

ایران‌خودرو می‌گوید متوسط مصرف سوخت آریسان بهینه‌سازی شده، صدی ۸.۲ لیتر در سیکل ترکیبی است و صفر تا صد ۱۳.۸ ثانیه دارد. حداکثر سرعت آن نیز ۱۷۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده. در کنار اینها، استاندارد آلایندگی خودرو به یورو۵ ارتقاء یافته. مدیران پروژه آریسان ارتقا یافته می گویند که همچنان ظرفیت بار مجاز این وانت ۶۰۰ کیلوگرم (با احتساب سرنشین، ۷۵۰کیلوگرم) است اما ظرفیت تاب آوری به یک تن رسیده است.

در بخش امکانات، می‌توان به بهره‌مندی وانت جدید آریسان از رادیوپخش، شیشه بالابر های برقی، صندلی راننده و سرنشین جلو با تنظیم دستی و پشت سری های قابل تنظیم، فرمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی با تنظیم دستی، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، تهویه دستی و پوشش پارچه‌ای صندلی‌ها اشاره کرد. وانت جدید آریسان ۲ دارای ترمزهای دیسکی خنک شونده جلو و کاسه‌ای عقب، ABS+EBD، دو ایربگ، سنسور دنده عقب و ایموبیلایزر به همراه قفل مرکزی است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟