گلایه نماینده مجلس از خودروسازان غایب در نمایشگاه خودرو اصفهان

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: نمایشگاه را خوب ارزیابی کردم اما از شرکتهایی که می‌گویند بازار نداریم و در نمایشگاه شرکت نکرند، گلایه‌مند هستم.

پنجشنبه - ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
شهباز حسن پور بیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان

میهمان ویژه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان در آیین افتتاحیه این رویداد، شهباز حسن پور بیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بود. حسن پور بیگلری در بازدیدی که از غرفه شرکت‌های حاضر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان داشت، ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری و حضور خودروسازان در این رویداد، گفت: نمایشگاه را در مجموع خوب ارزیابی کردم اما از شرکت هایی که می‌گویند بازار نداریم و در نمایشگاه شرکت نکرند، گلایه‌مند هستم.

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این که نمایشگاه‌هایی از این دست معمولا جایی برگزار می‌شود که بیانگر توسعه، پیشرفت و آینده نگری است، اظهار داشت: بنده بر همین اساس برای خدا قوت و خسته نباشید گفتن به عزیزانی که در نمایشگاه ها شرکت می‌کنند، معمولا سعی می‌کنم حضور داشته باشم.

وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم نمایشگاه های خود را به خارج از مرزهای کشور ببریم و تاکید داشت: با کارهای خوبی که طی سال‌های گذشته صورت گرفته و ارتباطات بسیار خوبی که با کشورهای همسایه داریم، نباید تنها به بازار ایران اتکا داشته باشیم، بلکه بتوانیم بخشی از بازار کشورهای همسایه را نیز هدف قرار دهیم چراکه نیروی کار ارزانی در کشور داریم، حامل های انرژی از بهای پایینی در مقایسه با کشورهای همسایه برخوردار است، در واقع ما ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوبی داریم.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان از امروز (پنجشنبه ۳ آذر) آغاز به کار کرده و تا یکشنبه ششم آذر، از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟