سرقت ۴۰ خودرو در قزوین توسط دو نفر سارق زن!

فرمانده انتظامی استان قزوین: دو نفر سارق زن که با پرسه زدن در شهر محمدیه و مهرگان، ۴۰ دستگاه خودرو را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

سه شنبه - ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین می‌گوید در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل های وقوع سرقت را آغاز کردند. وی با اشاره به این موضوع، افزود: با بررسی فیلم دوربین های مدار بسته و همچنین استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب دو نفر زن می باشند که با پرسه زدن در محل های خلوت شهرهای مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به چهل فقره سرقت خودرو در شهرهای یاد شده اعتراف کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه شوهر یکی از این سارقان در طراحی و اجرای نقشه سرقت های انجام شده همکاری داشته و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: سارقان پس از سرقت خودروها و بازکردن لوازم و قطعات داخل خودرو از جمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به صورت جداگانه قابلیت فروش داشتند، خودروها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می رساندند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به فاقد پارکینگ بودن منازل مسکونی در شهرک مهرگان به کلیه شهروندان عزیز توصیه می شود خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، قفل پدال و تجهیزات بازدارنده مجهز کرده و وسایل شخصی همچون گوشی موبایل، کیف پول و مدارک خود را داخل خودرو در معرض دستبرد سارقان قرار ندهند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟