فروش نقدی دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور – ۱ آذر ۱۴۰۱

در فروش نقدی اول آذر محصولات بهمن موتور، خودرو جدید دیگنیتی پرستیژ نیز با تحویل ۳۰ روزه و قیمت مصوب ۱میلیارد و ۱۲۰میلیون تومان عرضه شده است.

شنبه - ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷

پیش‌تر گفته بودیم با اعلام قیمت مصوب ۱میلیارد و ۱۲۰میلیون تومانی به عاملیت‌های فروش و خدمات پس از فروش، بهمن موتور به‌زودی اولین مرحله فروش نقدی خودرو جدید دیگنیتی پرستیژ را در دستور کار قرار خواهد داد. حال مشخص شده اولین مرحله فروش نقدی دیگنیتی پرستیژ همزمان خواهد بود با عرضه اول آذر محصولات بهمن موتور. در این مرحله، Dignity Prestige بصورت نقدی و با تحویل ۳۰ روزه در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود، آن هم به روش قرعه کشی، به این ترتیب که متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه اول آذر ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۴ آذر فرصت خواهند داشت برای شرکت در قرعه‌کشی ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است نیمی از ظرفیت خودروهای قابل‌عرضه در این مرحله از فروش نقدی خودرو جدید دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور به آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ یا بعد از این تاریخ می‌باشد، اختصاص یافته. ۱۰درصد نیز سهم دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی است.

دیگنیتی پرستیژ چه تفاوتی با مدل پرایم دارد؟

برخلاف نمونه عادی دیگنیتی که از موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۸ اسب‌بخاری متصل به گیربکس CVT بهره می‌برد، موتور به‌کار رفته بر روی مدل پرستیژ از نوع ۲.۰ لیتری توربو GDI با ۲۳۰ اسب‌بخار قدرت است که از مسیر گیربکس 6سرعته اتوماتیک محرک چرخ‌های جلو می‌باشد. در ضمن، Dignity Prestige سوار بر رینگ‌های ۲۰ اینچی (به جای نمونه‌های ۱۸ اینچ دیگنیتی پرایم) است و طرح سپر، در جلو کمی تهاجمی‌تر و در عقب، به واسطه قرار گرفتن یک جفت خروجی اگزوز دوتایی در طرفین، کمی اسپرتی‌تر جلو می‌کند.

در مقایسه با Dignity Prime، شاهد اضافه شدن مواردی نظیر شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، سیستم صوتی پایونیر با هشت بلندگو و آمپلیفایر ۱۵۰ وات و مودلایتینگ قابل تنظیم فضای داخلی در هفت رنگ هستیم. در کنار اینها، امکانات مشترک با نمونه پرایم، شامل مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ، دید ۳۶۰درجه از اطراف به همراه دوربین دنده عقب، دوربین ثبت وقایع، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، سقف شیشه‌ای پانوارمیک، کروزکنترل، سنسور نور و باران، چراغ‌های LED، بازشو برقی درب صندوق بار، صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن، چهار ایربگ، ترمز پارک برقی با اتوهُلد، تنظیم حالت رانندگی در گزینه‌های اقتصادی، عادی و اسپرت، همیار آغاز حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سرازیری، سنسور فشار باد تایرها، کنترل هرزگردی و کنترل پایداری الکترونیک نیز در Dignity Prestige ارائه شده.

با این گزینه به‌مراتب قدرتمندتر برای پیشرانه، کامل‌تر شدن لیست امکانات و همچنین بازنگری در طراحی ظاهری، به نظر می‌آید دیگنیتی پرستیژ بیشتر از مدل پرایم مورد توجه قرار خواهد گرفت، مخصوصا حالا که تازه‌واردهایی نظیر فونیکس تیگو ۷ پرو و همچنین فونیکس اف ایکس نیز از راه رسیده‌اند تا جمع چینی‌های میلیاردی بازار، جمع‌تر شود. باید منتظر ماند و دید که با آغاز عرضه، قیمت بازار این محصول جدید بهمن‌موتور در چه محدوده‌ای ثابت خواهد شد.

نحوه ثبت نام در فروش نقدی دیگنیتی پرستیژ

ثبت‌نام در قرعه‌کشی، به روش اینترنتی خواهد بود و متقاضیان می‌بایست در فاصله زمانی ذکر شده (۱ الی ۴ آذر ۱۴۰۱) به سایت فروش محصولات گروه بهمن جهت ثبت نام مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟