مکث موتور فروش کلوت اتوماتیک را آغاز کرد

مکث موتور طرح فروش ویژه کلوت اتوماتیک بصورت نقدی مرحله‌ای با قیمت قطعی ۱میلیارد و ۲۳۷میلیون تومان را از امروز، با تحویل ۶۰روز کاری آغاز کرد.

یکشنبه - ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

مکث موتور طرح فروش ویژه کلوت اتوماتیک به‌ صورت نقدی مرحله‌ای با موعد تحویل ۶۰ روز کاری را از روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ آغاز کرد. در این طرح فروش، قیمت قطعی 1میلیارد و 237میلیون تومانی برای کلوت اتوماتیک مکث موتور در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. طبق بخشنامه جدیدی که مکث موتور برای فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک اعلام کرده، متقاضیان می‌بایست مبلغ ۶۵۰میلیون تومان را در زمان ثبت‌نام، و ۵۸۷میلیون تومان باقیمانده را در قالب یک فقره چک به تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ پرداخت کنند. شایان ذکر است چک مذکور در زمان ثبت نام دریافت می‌شود.

پیکاپ Kalut از موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه می‌گیرد. این موتور به گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل بوده، به واسطه توان و دور موتور بالا، عبور از مسیرهای چالشی به‌ویژه گل و لای و کویر با یک پیکاپ گیربکس اتومات را سهولت می‌بخشد. قفل دیفرانسیل اتوماتیک این خودرو یکی از امکانات مهم دیگری است که Max Motor Kalut را برای مواجهه با تمامی مسیرها کارآمد ساخته است.

از تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، کنترل پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، ایربگ راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer) اشاره کرد. همچنین امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی ۸ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌های تولیدی کشور تبدیل کرده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث‌موتور در ارتباط باشند.

شماره تماس: ۴۱۷۵۵۸۰۰-۰۲۱
شبکه‌‌های اجتماعی: maxmotorcompany@

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟