فروش محصولات شرکت هپکو با تسهیلات ویژه

قرار است با هدف حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن، ۶۰۰ دستگاه از محصولات این شرکت با تسهیلات چهار ساله دارای شش ماه تنفس عرضه شود.

شنبه - ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
فروش محصولات شرکت هپکو با تسهیلات چهار ساله

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌گوید با هدف حمایت از تولید داخل، برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه از انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰درصد تسهیلات بانکی به فروش خواهد رسید. مدت بازپرداخت تسهیلات، چهار ساله با شش ماه تنفس و بهره بانکی ۱۲درصد درنظر گرفته شده است و ۸۰ درصد قیمت محصول، از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

امید قالیباف در این مورد گفت: چنین شرایطی جهت خرید برای نخستین بار اجرا می شود و هدف از این بسته تشویقی تحقق دستور ریاست محترم جمهور برای حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است.

وی با اشاره به این که بهره برداران معادن کوچک و متوسط و واحدهای فرآوری می توانند از امروز به سامانه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مراجعه و جهت خرید محصول مورد نظر اقدام کنند، در مورد تنوع محصولات مشمول این تسهیلات گفت: سه مدل بیل مکانیکی، سه مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و دو مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو هستند که مشمول خرید تسهیلاتی قرار گرفته‌اند.

قالیباف تاکید کرد: این وزارتخانه از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می کند و در اجرای این سیاست اصولی طرحهای دیگری در دست انجام است که بزودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟