فروش نقدی کامیونت فورس بهمن دیزل – ۲۲ آبان ۱۴۰۱

بهمن دیزل در مرحله جدید فروش نقدی محصولات خود، کامیونت های خواب‌دار ۶ و ۸.۵ تُن فورس را هم عرضه کرده؛ موعد تحویل، هفته دوم دی ۱۴۰۱ اعلام شده.

جمعه - ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
فروش نقدی کامیونت فورس بهمن دیزل - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

طبق بخشنامه‌ای که بهمن دیزل منتشر کرده، مرحله جدید فروش نقدی کامیونت های فورس این شرکت برای روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده. در این طرح که از ساعت ۱۰صبح روز مذکور آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ همان روز یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، مدل‌های ۶تُن خواب‌دار و ۸.۵تُن خواب‌دار با موعد تحویل هفته دوم دی‌ماه سال جاری و در رنگ سفید عرضه خواهد شد. سود مشارکت برای این طرح در نظر گرفته نشده اما در صورت انصراف، سود سالانه ۱۳درصد برای وجه پرداختی مشتری در هنگام ثبت‌نام لحاظ خواهد شد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که ثبت‌نام کامیونت فورس ۶ تُن خواب دار تنها به همراه کاربری امکان‌پذیر می‌باشد و مبلغ کاربری به قیمت نهایی آن اضافه خواهد شد. در این بخشنامه، قیمت نهایی فروش نقدی محصول شش تُن اتاق یک‌و‌نیم، ۱میلیارد و ۲۰میلیون و ۲۱۲هزار تومان اعلام شده، عددی که برای نمونه هشت‌ونیم تن کامیونت فورس اتاق یک‌ونیم، ۱میلیارد و ۸۰میلیون و ۳۶۲هزار تومان می‌باشد. جهت ثبت‌نام در این مرحله از فروش های نقدی کامیونت های فورس بهمن‌دیزل می‌بایست به سایت فروش محصولات گروه بهمن مراجعه فرمایید.

محرک بهمن‌دیزل Force یک موتور ۴ سیلندر خطی توربودیزل سوپاپ بالاست که مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت، ۱۶ سوپاپ و اینترکولر بوده، با حجم دقیق ۳.۷۶۰ سی‌سی، توان تولید ۱۵۵ اسب‌بخار قدرت در دور ۲.۶۰۰ و بیشینه گشتاوری معادل ۴۹۱ نیوتن‌متر در دور‌‌‌های ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ را دارد. استاندارد آلایندگی این موتور، یورو ۵ بوده و از مسیر سیستم کلاچ تک صفحه با مکانیزم بادی روغنی و گیربکس ۶ سرعته محرک چرخ‌‌‌های Force است. همچنین باید به بهره‌مندی این کامیونت جدید بهمن دیزل از سیستم تولید باد و ترمز و کلاچ بادی اشاره کرد که عملکرد نرم تر کلاچ و بهبود چشمگیر سیستم ترمز گیری را به همراه دارد.

از جمله امکاناتی که بهمن دیزل در قالب کامیونت‌های جدید فورس ارائه می‌دهد، می‌توان به مولتی مدیا با نمایشگر لمسی از نوع TFT، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره روی غربیلک فرمان، چراغ‌‌‌های روشنایی در روز، مه شکن‌‌‌های جلو و عقب، آینه‌‌‌های جانبی دارای گرمکن، شیشه بالابر‌‌‌های برقی، قفل مرکزی، باک آلومینیومی‌۲۰۰ لیتری، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکترونیک و EBD+ABS اشاره کرد. این محصول با یک سال سرویس مجانی و گارانتی ۳۰ماه یا ۲۰۰هزار کیلومتر عرضه می‌شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟