فروش فوق العاده و پیش‌فروش ایران خودرو – ۱۹ آبان ۱۴۰۱

برای دومین بار در آبان ماه ۱۴۰۱ ایران خودرو اقدام به عرضه محصولات خود در قالب طرح های فروش فوق العاده و پیش‌فروش به روش قرعه کشی کرده است.

پنجشنبه - ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
فروش فوق العاده و پیش‌فروش ایران خودرو - ۱۹ آبان ۱۴۰۱

چهلمین مرحله فروش های فوق العاده ایران خودرو همراه با سی‌ویکمین مرحله پیش‌فروش های محصولات این شرکت، از صبح امروز، پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ آغاز شده و متقاضیان می‌توانند به مدت ۴روز نسبت به ثبت‌نام در قرعه‌کشی این طرح‌ها، اقدام نمایند.

در فروش فوق العاده جدید ایران خودرو، دو محصول سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی با قیمت قطعی و موعد تحویل سه عرضه شده. از آنجایی که این طرح نیز بصورت قرعه کشی به اجرا درمی‌آید، متقاضیان ثبت‌نام این خودروها می‌بایست دارای گواهینامه حداقل پایه سه رانندگی بوده، فاقد پلاک انتظامی فعال باشند. در ضمن، چنانچه طی ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا خودرو ثبت‌نام کرده و یا تحویل گرفته باشند، امکان شرکت در قرعه کشی را نخواهند داشت.

پیش فروش جدید ایران‌خودرو اما تنوع بیشتری داشته، گزینه هایی نظیر تارا دنده‌ای و اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ دنده‌ای با گیربکس 6سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و رانا پلاس را پیش روی ثبت‌نام کنندگان می‌گذارد. موعد تحویل این خودروها، آبان ۱۴۰۲ خواهد بود و مبلغ پیش پرداخت هریک به همراه گزینه‌های قابل سفارش برای رنگ بدنه آنها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید.

ثبت‌نام در قرعه کشی این طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش ایران خودرو بصورت اینترنتی بوده و متقاضیان می‌توانند تا پایان روز یکشنبه ۲۲ آبان‌ماه با مراجعه به سایت‌فروش محصولات ایران‌خودرو نسبت به این مهم، اقدام نمایند. لازم به ذکر است خودروهای ثبت‌نامی در این طرح‌ها می‌بایست حداکثر 5ماه پس از تحویل، با کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر جهت دریافت سرویس اولیه به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه فرمایند. در غیر این صورت، گارانتی خودروها ابطال خواهد شد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که نیمی از خودروهای قابل عرضه در قالب این طرح‌ها، به مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشد، تعلق می‌گیرد. ۱۰درصد از مجموع ظرفیت نیز به دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی اختصاص یافته.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟