تکنولوژی پیشرانه اولین محصول TOGG، برند ملی خودرو سازی ترکیه

اولین محصول برند ملی خودروسازی ترکیه یک کراس‌اوور الکتریکی با تکنولوژی بالاست که می‌تواند بیش از ۵۰۰ کیلومتر را با هر بار شارژ کامل بپیماید.

سه شنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
اولین محصول TOGG، برند ملی خودرو سازی ترکیه

اولین محصول تولیدی TOGG یعنی کراس‌اوور کامپکت این برند، زیر چهره جذاب و مدرنی که توسط پینین‌فارینا طراحی شده، هم با پیکربندی تک موتور قابل سفارش خواهد بود و هم با پیکربندی جُفت‌موتور. با پیکربندی جفت‌موتور، به لطف جانمایی یکی از موتورها بر روی محور جلو و دیگری بر روی محور عقب، خودرو چهار چرخ محرک (AWD) خواهد بود. در مدل تک‌موتور، قدرت خودرو ۲۰۰ اسب‌بخار اعلام شده، عددی که در مدل جُفت‌موتور به ۴۰۰ اسب‌بخار می‌رسد. به تازگی ویدیویی توسط TOGG منتشر شده که تکنولوژی پیشرانه این خودرو را به زبان ساده، توضیح می‌دهد.

ظرفیت پکیج باتری های پشتیبان پیشرانه برقی بسته به سطح تجهیزاتی انتخاب شده توسط مشتری، می‌تواند متفاوت باشد. اما می‌دانیم با پرظرفیت‌ترین پکیج باتری‌های قابل سفارش، کراس‌اوور کامپکت TOGG می‌تواند بیش از ۵۰۰ کیلومتر را با هر بار شارژ کامل بپیماید. شارژ ۸۰ درصدی این باتری ها در ایستگاه‌های شارژ سریع تنها ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

گروه اتحاد خودرویی ترکیه (به اختصار، TOGG) برندی است که اواسط ۲۰۱۸ با هدف تولید و عرضه خودرو های برقی ساخت ترکیه با پشتیبانی دولت این کشور تاسیس شد. هفته گذشته طی مراسمی، پردیس تکنولوژی TOGG بصورت رسمی افتتاح شد و اولین محصول تولیدی در آن که کراس‌اوور کامپکت TOGG می‌باشد، بصورت نمادین روی خط تولید رفت.

توگ تصمیم دارد تا ۲۰۳۰ روی هم رفته یک میلیون دستگاه از پنج محصول خود که همگی برپایه پلتفرمی مشترک توسعه یافته‌اند، به تولید برساند. از این پنج محصول، سه خودرو در رده ابعادی کامپکت قرار داشته، به ترتیب کراس‌اوور، کراس‌اوور کوپه و سدان می‌باشند. از دو محصول دیگر نیز یکی مینی‌ون خانوادگی کامپکت است و دیگری، یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت (B-سگمنت).

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟