فروش اقساطی سایپا شاهین – مهر و آبان ۱۴۰۱

بخشنامه فروش اقساطی خودرو سایپا شاهین با تسهیلات ۷۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی و موعد تحویل دی و بهمن ۱۴۰۱، از آخرین روز مهر ماه فعال خواهد شد.

پنجشنبه - ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
فروش اقساطی سایپا شاهین - مهر و آبان ۱۴۰۱

از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ بخشنامه فروش اقساطی سایپا شاهین فعال می‌شود. در این طرح فروش اقساطی، متقاضیان قادر خواهند بود خودرو سایپا شاهین را با پیش‌پرداخت ۱۷۲میلیون و ۳۷۳هزار و ۵۰۰ تومان ثبت‌نام نمایند. برای تسویه حساب نیز تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۴ماهه و یا ۷۰میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۲ماهه در نظر گرفته شده. تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی در قالب ۶فقره چک ۴ماهه و تهسیلات ۷۰میلیون تومانی در قالب ۳فقره چک ۴ماهه قابل بازپرداخت می‌باشند. نرخ سود اما برای هر دو، ۲۱درصد اعلام شده و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز دی و بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

سایپاشاهین یک سدان در رده خودروهای B-سگمنت است که با طول بدنه ۴.۴۴۶ میلیمتر، بر روی دو محور به فاصله ۲.۶۵۰ میلیمتری از یکدیگر سوار است. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو که در اصل همان موتور M15 توربوشارژ شده سایپاست، ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه می‌گیرد و به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل است. گفتنی است این موتور استاندارد آلایندگی یورو۵ دارد.

از جمله امکانات این سدان کوچک Saipa باید به سانروف، ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۷ اینچ، دوربین دنده عقب، کنترلگرهای چندمنظوره روی غربیلک فرمان، پوشش چرم صندلی‌ها، تهویه اتوماتیک، کنترل فشار باد تایرها، چراغ‌های اتوماتیک با دیلایت و مشایعت، صندلی‌های جلو با تنظیم دستی ۶ حرکته برای راننده و ۴ حرکته برای سرنشین کناری، ایربگ های جلو، آینه‌های برقی تاشو، مکان‌یاب، ABS+EBD و کامپیوتر سفری اشاره کنیم.

پیش‌تر خودرو سایپاشاهین در بورس کالا نیز عرضه شد که البته این عرضه، با استقبال مواجه نشد. فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی این خودرو نیز طی هفته‌های گذشته در سایت فروش محصولات سایپا برقرار بوده اما باتوجه به این که اختلاف آنچنانی بین قیمت شرکتی و بازار این خودرو وجود ندارد، چندان مورد توجه قرار نگرفته. حال باید دید با عرضه بصورت اقساطی، نظر خریداران نسبت به خرید این خودرو تغییر خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات