فروش کامیون امپاور و چهار محصول دیگر بهمن دیزل – مهر ۱۴۰۱

بخشنامه جدید فروش کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل و چهار محصول دیگر این تجاری‌ساز بصورت نقدی و با موعد تحویل هفته دوم آذر ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

یکشنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
فروش کامیون امپاور و چهار محصول دیگر بهمن دیزل - مهر ۱۴۰۱

بهمن دیزل طی اطلاعیه‌ای، بخشنامه فروش نقدی کامیون کشنده امپاور و چهار محصول دیگر خود، شامل کامیونت های شیلر ۶تن، فورس ۶ تن اتاق یک، فورس ۶تن اتاق یک‌ونیم (خواب‌دار) و مینی بوس سحر پلاس را اعلام کرد.

در این طرح فروش که از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱، بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن به اجرا درمی‌آید، قیمت مصوب کامیون کشنده امپاور، ۳میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان اعلام شده و تحویل آن، هفته دوم آذر ماه خواهد بود. مینی بوس سحر پلاس هم که در این طرح، ۱میلیارد و ۵۸۰میلیون و ۴۸۹هزار تومان قیمت‌گذاری شده، تحویل هفته دوم آذر ۱۴۰۱ خواهد بود. برای کامیونت های شیلر و فورس، اگرچه موعد تحویل، هفته دوم آذر اعلام شده اما با توجه به این که ثبت نام برای این محصولات، تنها به همراه کاربری امکان‌پذیر است، مدت زمان ساخت کاربری نیز به موعد تحویل خودرو اضافه می‌شود.

قیمت مصوب فروش کامیونت شیلر ۶تن در این بخشنامه و بدون احتساب قیمت کاربری مدنظر مشتری، ۹۳۰میلیون تومان اعلام شده، عددی که برای فورس ۶ تن اتاق یک، ۹۸۰میلیون و ۱۶۷هزار تومان و برای فورس ۶ تن اتاق یک‌و‌نیم (خواب‌دار)، ۱میلیارد و ۲۰میلیون و ۲۱۲هزار تومان در نظر گرفته شده است. تمامی خودروهای قابل عرضه در قالب این بخشنامه، به رنگ بدنه سفید هستند. سود انصراف در نظر گرفته شده برای طرح نیز بصورت ۱۳درصد سالیانه اعلام شده است. لازم به ذکر است پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، به هیچ عنوان امکان تغییر کاربری برای کامیونت Shiller و یا Force وجود ندارد.

همانطور که اشاره شد، آغاز ثبت‌نام در این طرح، از ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه ۲۵مهر خواهد بود و ثبت‌نام در آن تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. برای انتقال به سایت فروش محصولات گروه بهمن کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


سایت فروش محصولات بهمن

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟