نتیجه قرعه کشی فروش ایران خودرو – مهرماه ۱۴۰۱

با اعلام نتیجه قرعه کشی طرح های فروش مهر۱۴۰۱ ایران خودرو مشخص شد بیش از ۴میلیون و ۳۳هزار نفر متقاضی ثبت‌نام ۲۷هزار و ۲۰۰ خودرو این شرکت بودند.

دوشنبه - ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

ساعتی پیش نتیجه قرعه کشی مرحله سی‌وهشتم فروش های فوق العاده و همینطور پیش‌فروش محصولات ایران خودرو که صبح روز سه‌شنبه ۱۲مهر به مدت چهار روز برگزار شده بود، اعلام شد. اعلام نتیجه قرعه کشی این مرحله در حالی انجام شد که ۳میلیون و ۸۴۵هزار و ۷۱۴ نفر برای فروش فوق العاده و ۱۸۷هزار و ۴۶۷ نفر برای پیش‌فروش محصولات ایران خودرو متقاضی ثبت‌نام بوده‌اند. مجموع ظرفیت خودروهای قابل عرضه در فروش فوق‌العاده، ۱۶هزار و مجموع ظرفیت خودروهای قابل عرضه در پیش‌فروش این مرحله، ۱۱هزار و ۲۰۰ دستگاه بوده. با این حساب، در طرح فوق‌العاده از هر ۲۴۰ نفر، یک‌نفر و در پیش‌فروش نیز از هر ۱۷ متقاضی ثبت‌نام، یک نفر شانس برنده شدن در این قرعه‌کشی را داشته.

ذکر این نکته ضروری است که از هر دو بخشنامه، نیمی از ظرفیت خودروهای قابل عرضه به مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از آن تاریخ باشد، اختصاص یافته. ۱۰درصد ظرفیت نیز مختص دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی است. مشخصات متقاضیان منتخب “در طرح عادی” پس از تایید ناظرین، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد. اسامی برندگان در طرح حمایت از جوانی جمعیت اما پس از استعلام از سازمان ثبت احوال، اطلاع رسانی خواهد شد. اسامی برندگان در طرح خودرو فرسوده نیز پس از استعلام از سازمان ستاد مدیریت سوخت، اعلام خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد. در ادامه می‌توانید تعداد دقیق متقاضیان شرکت در قرعه‌کشی فروش‌های ایران‌خودرو را به تفکیک، و همچنین مدل خودرو، مشاهده فرمایید.

نتیجه قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در مهرماه ۱۴۰۱ به این ترتیب بود:

آمار شرکت‌کنندگان و ظرفیت خودروهای قابل عرضه در قرعه‌کشی پیش‌فروش مهر ایران‌خودرو نیز به شرح زیر است:

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟