لیست قیمت محصولات ایران خودرو ۱۴۰۱ – مهر ماه

در لیست قیمت شرکتی ارائه شده برای محصولات ایران خودرو در مهر ماه ۱۴۰۱ تفاوتی در مقایسه به قیمت‌های شرکتی شهریورماه اعمال نشده است.

جمعه - ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

لیست قیمت محصولات ایران خودرو برای مهر ماه ۱۴۰۱ در شرایطی منتشر شد که قیمت‌های جدید، در مقایسه با لیست قیمت محصولات ایران خودرو برای شهریور ماه ۱۴۰۱ تفاوتی نداشته‌اند. آنچه که در قیمت‌های شرکتی مهرماه جلب نظر می‌کند، قیمت‌های دو محصول هایما برای خودروهای تحویلی مهرماه است. هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک AT6 در حالی حدود ۷۰۵میلیون و ۱۷۵هزار تومان قیمت‌گذاری شده که این محصول به‌تازگی افزایش قیمت تقریبا ۹۴میلیون تومانی را تجربه کرده و در فروش‌های فوق‌العاده اخیر ایران‌خودرو با قیمت مصوب ۷۹۴میلیون و ۱۶۷هزار تومان عرضه شده است. هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک هم که برای ماه جاری، حدود ۷۴۲میلیون و ۲۹۸هزار تومان قیمت‌گذاری شده، در فروش‌های اخیر قیمت ۸۴۳میلیون تومانی داشته.

در مورد قیمت‌های جدید هایما مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پیش‌تر اعلام کرده بود که شرکت در راستای ایفای تعهدات خود و تامین نظر مشتریان، خودروهای S5 و S7 را با قیمت زمان ثبت‌نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد داد. مهدی خطیبی با بیان این‌که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نباید تحت تاثیر شایعات و فضاسازی‌ها قرار گیرند، تصریح کرد: آنچه برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است و در این مسیر تمام تلاش ما بر این است تا از هر گونه نارضایتی آنان جلوگیری شود.

خطیبی با اشاره به جریان سازی و شبهه افکنی شبکه‌های دلالی در سطح بازار خودرو تصریح کرد: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو در تلاش است تا تعهدات خود را ایفا کند اما به منظور جلب رضایت حواله‌داران هایما و رفع نگرانی آنان، قیمت جدید محصولات در حواله‌های پیش فروش اعمال نخواهد شد و مابه‌التفاوت نیز براساس قیمت‌های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

در ادامه می‌توانید لیست قیمت محصولات ایران خودرو برای مهر ماه ۱۴۰۱ را مشاهده فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟