فروش بدون قرعه کشی هایما S5 توربو اتوماتیک – ۶ مهر ۱۴۰۱

ایران خودرو در طرح جدید فروش نقدی، هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک 6AT را بدون قرعه کشی و با کاهش محدودیت ها، بصورت تحویل ۳۰روزه عرضه کرده است.

سه شنبه - ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
فروش بدون قرعه کشی هایما S5 توربو اتوماتیک - ۶ مهر ۱۴۰۱

ایران خودرو بخشنامه جدیدی برای فروش نقدی هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک 6AT منتشر کرده که بدون قرعه کشی و با حذف محدودیت پلاک فعال به اجرا درمی‌آید. در ضمن، فاصله زمانی ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و یا سایپا، در این بخشنامه فروش نقدی هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک 6AT از ۴۸ به ۱۸ ماه کاهش یافته است. در این طرح، قیمت مصوب فروش ۷۹۴میلیون و ۱۶۷هزار تومان در نظر گرفته شده و متقاضیان ملزم به پرداخت وجه پس از نهایی شدن فرآیند ثبت‌نام می‌باشند. در ضمن، به هر کُد ملی تنها یک خودرو از این بخشنامه تعلق می‌گیرد و امکان ثبت‌نام برای متقاضیان فاقد گواهینامه معتبر (حداقل پایه ۳) وجود ندارد.

در این طرح فروش نقدی هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک 6AT خبری از سود مشارکت و یا انصراف، نیست اما ایران خودرو در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه تاخیر ۳۰درصد سالیانه (معادل ۲.۵درصد ماهانه) بصورت روزشمار پرداخت خواهد کرد. لازم به ذکر است خودروهای ثبت‌نامی در این طرح ملزم به مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو جهت دریافت سرویس اولیه پس از ۵ماه از زمان تحویل با کارکرد حداقل ۱۰۰۰کیلومتر می‌باشند و در غیر این صورت، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد.

ثبت‌نام در این طرح، بصورت اینترنتی بوده، متقاضیان می‌بایست به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو مراجعه فرمایند. آغاز طرح از ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ خواهد بود و ثبت نام در آن، تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. گفتنی است امکان سفارش خودرو با پوشش رنگ نانو سرامیک نیز وجود دارد، اما در صورت سفارش، مشتری می‌بایست مبلغ ۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان نیز اضافه بر قیمت مصوب در هنگام ثبت‌نام پرداخت نماید. همچنین ذکر این نکته نیز ضروری است که نیمی از ظرفیت خودروهای قابل عرضه در این طرح، ویژه طرح جوانی جمعیت، به مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ یا بعد از آن باشد، تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟