فروش اقساطی هایما S5 لیزینگ ایران خودرو – ۶ مهر ۱۴۰۱

لیزینگ ایران خودرو با اعلام اولین بخشنامه فروش اقساطی هایما S5 توربوشارژ مجهز به گیربکس اتوماتیک 6AT، فروش‌های لیزینگی خود را از سر گرفت.

سه شنبه - ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
فروش اقساطی هایما S5 لیزینگ ایران خودرو - ۶ مهر ۱۴۰۱

پیرو خبری که اواخر شهریور ماه مبنی بر آغاز مجدد فعالیت های لیزینگ ایران خودرو با عرضه محصولات هایما منتشر شد، این شرکت اولین بخشنامه فروش اقساطی هایما S5 را اعلام کرد. در این بخشنامه فروش اقساطی، خودرو هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک مجهز به گیربکس AT6 با قیمت مصوب ۷۹۴ میلیون و ۱۶۷هزار تومان عرضه شده و مشتری می‌بایست مبلغ ۴۹۴میلیون و ۱۶۷هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام به حساب شرکت واریز نماید. وجه باقیمانده از قیمت نهایی خودرو نیز در قالب ۹ فقره چک، هر یک به مبلغ ۴۶ میلیون و ۴۶هزار تومان از ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۰ مهر ۱۴۰۴ (در فواصل ۴ماهه) تسویه خواهد شد. موعد تحویل خودروها در این طرح، حداکثر ۳۰ روزه اعلام شده که البته از تاریخ ارائه و تایید نهایی چک‌ها محاسبه می‌شود.

با این حساب و با احتساب پیش‌پرداخت و اقساط 36ماهه، مجموع مبالغ پرداختی مشتریان ۹۰۸میلیون و ۵۸۱هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر است سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود. حمید فلاح شعبانی با اعلام این که مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت، از امکان شرکت کردن متقاضیانی در فروش‌های لیزینگی شرکت خبر داد که دارای پلاک فعال خودرو هستند. البته مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو بر رعایت موضوع عدم خرید از خودروسازان داخلی ظرف ۱۸ ماهه اخیر تاکید کرد و این را نیز گفت که جهت رفاه حال مشتریان، خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو به مزایای این روش برای مشتریان اشاره کرد و گفت: در شرایطی ‌که مشتریان امکان تامین اعتبار برای خرید خودرو را نداشته باشند شرکت ایران خودرو در کنار مشتری قرار گرفته و شرایط مطلوبی را برای خرید خودرو بدون واسطه و به صورت اقساطی فراهم می‌کند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟