پیش فروش کامیون کشنده دیما – ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

در طرح جدید پیش فروش کامیون کشنده دیما، این محصول گروه خودروسازی مایان با موعد تحویل دی ماه ۱۴۰۱ و با پیش‌پرداخت ۱.۸میلیارد تومان عرضه شده.

سه شنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کامیون کشنده دیما با تریلر چادری

گروه خودروسازی مایان بخشنامه پیش فروش جدیدی برای کامیون کشنده دیما اعلام کرده که براساس آن، امکان ثبت‌نام این محصول با موعد تحویل دی ماه ۱۴۰۱ و پیش‌پرداخت ۱میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان وجود دارد. در این طرح، قیمت، قطعی نبوده و تکمیل وجه باقیمانده با توجه به قیمت روز و در زمان تحویل انجام خواهد شد. سود مشارکت نیز برای آن لحاظ نشده اما مشمول سود انصراف ۱۰درصد سالیانه می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه ثبت‌نام و همینطور جزئیات پرداخت وجه پیش‌پرداخت این طرح پیش فروش کامیون کشنده دیما می‌توانید از طریق شماره های ۴۴۹۰۸۲۴۴ و ۴۴۹۰۵۲۴۵ با سازمان بازاریابی و فروش گروه خودروسازی مایان تماس حاصل نمایید. البته ذکر این نکته ضروری است که ثبت بصورت ایترنتی و از طریق سایت شرکت مایان به آدرس www.Mayan-Group.com انجام خواهد شد. همچنین امکان ثبت نام از طریق نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی مایان در سراسر کشور وجود دارد. در حال حاضر گروه خودروسازی مایان در شهرهای تبریز، اردبیل، سنندج، اراک، مشهد، اصفهان، اهواز، یزد، شیراز، زاهدان، گرگان، قم، قزوین و کرمان دارای نمایندگی رسمی است.

هر کُد ملی یا شناسه اقتصادی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال مجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه از کل بخشنامه می‌باشد. در ضمن، در این روش فروش، امکان صلح وجود نداشته، کشنده موضوع بخشنامه صرفا بنام خریدار شماره‌گذاری و تحویل خواهد شد. طرح جدید پیش فروش کامیون کشنده دیما از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳۰ شهریور فعال می‌شود و تا ساعت ۱۷ همان روز و یا تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟