اعلام قیمت و زمان عرضه بهمن موتور ریسپکت

بهمن موتور ضمن اعلام قیمت ۷۳۷ میلیون تومانی برای سدان جدید ریسپکت، از آغاز فروش این محصول از اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه خبر داد.

سه شنبه - ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
سدان جدید بهمن موتور ریسپکت

بهمن موتور صبح امروز طی یک نشست خبری آنلاین ضمن اعلام قیمت ۷۳۷ میلیون تومانی برای سدان جدید ریسپکت، اولین مرحله فروش این محصول جدید را از اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه سال جاری عنوان کرد. با توجه به اعلام موعد تحویل ۳۰روزه برای این عرضه، اولین سری ثبت‌نامی از اواخر مهر ماه تحویل مشتریان خواهد شد. این خودرو طبق گفته های امیر منصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش بهمن موتور، با گارانتی ۵ ساله معادل پیمایش ۱۵۰هزار کیلومتر عرضه خواهد شد. بهمن موتور برای سال جاری برنامه تولید ۵هزار دستگاه ریسکپت را در دستور کار قرار داده و تصمیم دارد تا پایان ۱۴۰۲ تیراژ سالانه تولید را به ۱۰ تا ۱۲ هزار دستگاه برساند.

بهمن موتور Respect یا همان کووین شواندو برپایه چری آریزو ۷ که اولین بار سال ۲۰۱۳ معرفی شد، توسعه یافته و به همین دلیل هم استخوان‌بندی و تناسباتش، قدیمی است. اما همسو با سبک جدید طراحی محصولات کووین، از ظاهر به‌روزی بهره می‌برد؛ مخصوصا در فضای داخلی که با امکانات گسترده ای برای بازار ایران تجهیز شده است.

طبق کاتالوگی که برای این محصول ارائه شده، شاهد عرضه آن با امکاناتی نظیر کروزکنترل، دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای پویا، سیستم دید ۳۶۰درجه از اطراف، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ لمسی و قابلیت اتصال به بلوتوث، مکان‌یاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی با شش بلندگو، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی در چند رنگ، شارژر وایرلس گوشی‌های هوشمند، سانروف، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت، تنظیم دستی صندلی سرنشین کناری جلو در چهار جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های برقی تاشو دارای گرمکن و چراغ‌های LED همراه با دیلایت، سیستم مشایعت و قابلیت روشن شدن بصورت اتوماتیک هستیم.

در بخش ایمنی نیز می‌توان به بهره‌مندی بهمن موتور ریسپکت از ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، کنترل حرکت در سربالایی، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها و ورود بدون کلید اشاره کرد.

سدان جدید بهمن موتور ریسپکت با طول بدنه ۴.۶۷۰ میلیمتر بر روی دو محور به فاصله ۲.۷۰۰ میلیمتر سوار بوده، از نظر ابعادی در رده سدان های کامپکت قرار می‌گیرد. این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۴ اسب‌بخاری که با ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس CVT با شبیه‌ساز ۹سرعته و قابلیت تعویض دستی متصل است، نیرو می‌گیرد. متوسط مصرف سوخت آن، صدی ۷.۵ لیتر و حداکثر سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟