فروش فوق العاده جدید ایران خودرو – ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

ثبت نام در مرحله جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شده و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه - ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
فروش فوق العاده جدید ایران خودرو - ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

در سومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت، ایران خودرو شش محصول خود را بصورت فوق العاده و به روش قرعه کشی عرضه می‌کند. در این بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو که نیمی از ظرفیت خودروهای قابل عرضه‌اش، مختص طرح حمایت از جوانی جمعیت خواهد بود و ۲۰درصد از ظرفیت باقیمانده‌‎اش نیز به دارندگان خودروهای فرسوده اختصاص یافته، پژو ۲۰۶ تیپ۲، رانا پلاس TU5P سقف شیشه‌ای با گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال TU5 و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز سه ماهه اعلام شده است.

در این طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت، انتظار می‌رود پژو ۲۰۶ تیپ۲ به عنوان ارزان‌ترین خودرو قابل عرضه، و پژو پارس TU5 به عنوان خودرویی که بیشترین حاشیه سود را در بازار دارد، گزینه های محبوب ثبت‌نام کنندگان باشند. اما از آنجایی که تنها ۳۰درصد از ظرفیت خودروهای قابل عرضه به متقاضیان عادی تعلق می‌یابد، شانس برنده شدن متقاضیان ثبت‌نام، بسیار پایین خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، انتخاب متقاضیان نهایی در این بخشنامه، بصورت قرعه‌کشی خواهد بود و تمامی محدودیت‌های پیشین ثبت‌نام خودرو به روش قرعه‌کشی، در این طرح به قوت خود پابرجاست یعنی متقاضی می‌بایست دارای گواهینامه حداقل پایه ۳ باشد، فاقد پلاک انتظامی فعال باشد و در ۴۸ ماه گذشته خودرویی از ایران خودرو و یا سایپا ثبت‌نام یا تحویل نگرفته باشد. در مورد مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر اما محدودیتی وجود ندارد و صرفا باید فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشد.

برای متقاضیان دارای خودرو فرسوده نیز محدودیت‌های فروش‌های فوق‌العاده، لحاظ نخواهد شد اما ملزم به این هستند که اطلاعات خودرو فرسوده را ثبت و تایید نمایند. لازم به ذکر است آن دسته از دارندگان خودروهای فرسوده می‌توانند در این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو شرکت کنند که تقاضایی برای وجه خودروی فرسوده، ارزش لاشه یا امتیاز گواهی اسقاط نداشته باشند. تعیین قیمت خودرو ثبت‌نامی برای برندگان در قرعه کشی نیز مستلزم اسقاط خودرو فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت‌نام می‌باشد.

متقاضیان از امروز، چهارشنبه ۱۶ شهریور به مدت ۷۲ ساعت می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اقدام به ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو نمایند. نتیجه قرعه‌کشی نیز از طریق همین سامانه، هفته آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟