اعلام اولین بخشنامه فروش KMC J7 توسط کرمان موتور

ثبت‌نام در طرح فروش KMC J7 با قیمت ۱.۲۶۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان، بصورت نقد و اقساط از ۱۶ الی ۳۱ شهریور در نمایندگی‌های کرمان موتور امکان‌پذیر است.

چهارشنبه - ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
فروش نقدی و اقساطی خودرو جدید کرمان موتور KMC J7

کرمان موتور اوایل مرداد ماه بود که با معرفی محصولی جدید با نام KMC J7 که یک سدان میدسایز چینی با طراحی مدرن و ماهیتی اسپرتی است، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. حال این شرکت آماده است تا اولین مرحله فروش KMC J7 را به اجرا بگذارد، آن هم با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۲۶۵میلیون تومان؛ رقمی که کی‌ام‌سی جِی۷ را به گران‌قیمت ترین سدان مونتاژی بازار کشورمان تبدیل می‌کند و سبد میلیاردی های کرمان‌موتور را، پربار تر! این قیمت‌گذاری برای محصول جدید کرمان‌موتور در حالی است که خودرو مد نظر که از تولیدات Sehol شرکت JAC می‌باشد، در چین قیمت پایه‌ای در حدود ۱۴هزار دلار دارد و قیمت مجهزترین نمونه‌اش نیز کمی بیشتر از ۱۶هزار دلار می‌باشد. با قیمت اعلامی برای بازار ایران اما، با دلار ۳۰هزار تومانی بخواهیم حساب کنیم، KMC J7 با قیمتی فراتر از ۴۲ هزار دلار به دست مشتری ایرانی می‌رسد!

همانطور که اشاره شد، KMC J7 نمونه ری‌بج شده Sehol A5 Plus می‌باشد. این خودرو دارای موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۲ اسب‌بخاری متصل به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچ بوده، صفرتا صد حدودا ۸ ثانیه و حداکثر سرعتی معادل ۱۷۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

شش ایربگ، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل هرزگردی، ترمز پارک برقی، سنسور نور و باران، کنترل فشار باد تایرها و سیستم دید ۳۶۰ درجه با دوربین دنده عقب، لیست امکانات KMC J7 در بخش ایمنی را تشکیل می‌دهند. در بخش رفاهی نیز به بهره‌مندی این سدان نزدیک به میدسایز از مورادی نظیر سانروف پانورامیک، ورود و استارت بدون کلید، پاور ویندوز، آینه‌های جانبی برقی دارای گرمکن، تنظیم برقی صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، محفظه سردکُن کنسول میانی، پشت‌آمپر دیجیتال ۷ اینچ، تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، کروزکنترل، شارژر وایرلس، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، باز و بست برقی درب صندوق بار، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی در چند رنگ و اهرم های تعویض دنده پشت فرمان می‌توان اشاره کرد.

ذکر این نکته ضروری است که در اولین طرح فروش، برای شرایط نقدی KMC J7 تخفیف ۶۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده. شرایط اقساطی را نیز می‌توان با بازپرداخت ۱۸ یا ۳۰ ماهه انتخاب کرد که یکی پیش‌پرداخت ۶۰۰ میلیون تومانی دارد و دیگری، مستلزم پرداخت ۵۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت بیشتر است. هم در شرایط نقدی و هم در شرایط اقساطی اما موعد تحویل، ۴۵ روز کاری اعلام شده و در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه ۳ درصد ماهیانه متوجه شرکت خواهد شد.

لازم به ذکر است برای ثبت‌نام در این طرح فروش KMC J7 می‌بایست به نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش کرمان‌موتور مراجعه فرمایید. این طرح از صبح روز چهارشنبه ۱۶ شهریور فعال می‌شود و تا ۳۱ شهریور یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات