خودروسازی فردا خبر داد: تداوم تحویل خودروهای SX5 به مشتریان

خودروسازی فردا ضمن اعلام استمرار روند مناسب تحویل SX5 ثبت‌نامی، از شتاب بیشتر تولید و تحویل با روی خط رفتن محصولات در سایت بروجرد خبر داد.

چهارشنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
تداوم تحویل خودروهای SX5 فردا موتورز به مشتریان

خودروسازی فردا از استمرار روند مناسب تحویل خودروهای SX5 ثبت نامی مشتریان خبر داد. بنا بر اعلام این گروه خودروسازی، روند تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان همچنان ادامه داشته و با روی خط رفتن این محصول در سایت بروجرد نیز روند تولید و تحویل خودروهای فردا موتورز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

شایان ذکر است سایت جدید خودروسازی فردا در بروجرد به زودی وارد مدار تولید خواهد شد؛ با وارد شدن این سایت به چرخه تولید محصولات فردا موتورز، علاوه بر تسریع تولید و شتاب در روند تحویل خودروهای ثبت نامی، سبد محصولات این گروه خودروسازی نیز متنوع‌تر خواهد شد.

طبق اعلام این شرکت، تولید آزمایشی محصولات فردا موتورز در سایت بروجرد آغاز شده و به زودی به تیراژ انبوه خواهد رسید. خودروی FMC-SX5 یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار فردا موتورز در کلاس کراس‌اوور است که به دلیل کیفیت مناسب، قیمت رقابتی و شرایط منعطف فروش آن با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

کوتاه از فردا موتورز FMC SX5

فردا موتورز FMC SX5 یک کراس‌اوور کامپکت با کابین جادار و یک طراحی مدرن و امروزی است. این محصول گروه خودروسازی فردا دارای موتور ۱.۶ لیتری ۱۲۳ اسب‌بخاری ساخت میتسوبیشی است که به گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تنظیم دستی متصل است. متوسط سوخت SX5 در سیکل ترکیبی، ۷.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده. در لیست تجهیزات ایمنی و رفاهی فردا موتورز FMC SX5 نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– سانروف برقی قابل تنظیم
– کروز کنترل
– مولتی مدیا با نمایشگر ۸ اینچ لمسی و درگاه USB
– سنسور پارک عقب به همراه دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای پارک
– فرمان برقی با تنظیم ارتفاع و کنترلگرهای چندمنظوره
– آینه های جانبی تاشو برقی
– تهویه مطبوع اتوماتیک
– نورپردازی LED جلو و عقب با چراغ هدایت مسیر و دیلایت
– سیستم کنترل فشار باد تایرها
– استارت دکمه‌ای
– باربند سقفی
– کنترل پایداری الکترونیک
– ABS+EBD+ASR
– سیستم کنترل هرزگردی

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 12 آبان 1401 - 01:13

    چرت و پرت نگید فقط به موقع تحویل دهید