فروش کامیون های FAW سیبا موتور – ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

در بخشنامه جدید فروش کامیون های FAW سیبا موتور، دو محصول از سری کشنده CA از نوع تک و جفت محور با موعد تحویل هفته چهارم مهرماه ۱۴۰۱ عرضه شده.

چهارشنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
بخشنامه فروش کامیون های FAW سیبا موتور - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

سیبا موتور قرار است از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۱ فروش نقدی کامیون های کشنده تک‌محور CA4180 و جُفت‌محور CA4250 را با موعد تحویل هفته چهارم مهرماه ۱۴۰۱ آغاز کند. در این طرح فروش کامیون های FAW سیبا موتور، قیمت CA4180 که یک کشنده تک‌محور با پیکربندی ۲×۴ و وزن ناخالص مجاز ترکیبی ۴۲ تُن می‌باشد، ۲میلیارد و ۵۹۳میلیون و ۵۰۷هزار تومان در نظر گرفته شده. قیمت کامیون کشنده دو محور CA4250 نیز ۲میلیارد و ۶۵۸میلیون و ۵۷۴هزار تومان اعلام شده است.

هر دو این کامیون های کشنده از موتور ۶ سیلندر خطی توربودیزل ۲۴ سوپاپ که با ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۱.۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در دورهای ۱.۱۰۰ تا ۱.۹۰۰ را دارد، بهره می‌برند. گیربکس در هر دو مدل از نوع ۱۶ دنده دستی ZF است. تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه بخاری درجا، مولتی مدیا با نمایشگر ۶.۲ اینچ لمسی، رادیو، رهیاب، اتصال بلوتوث و درگاه USB/SD، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، کروزکنترل، تاخوگراف، کامپیوتر سفری، صندلی بادی راننده، دو فضای خواب و یخچال همراه نیز از جمله امکانات این کامیون های کشنده سیبا موتور می‌باشد.

در این طرح فروش کامیون های FAW سیبا موتور خبری از سود مشارکت یا سود انصراف نیست اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتری، جریمه تاخیر ۲.۵ درصد ماهانه متوجه شرکت خواهد شد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز هفته چهارم مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شده. لازم به ذکر است برای هر دو مدل، ثبت‌نام تنها در رنگ بدنه سفید امکان‌پذیر خواهد بود.

این بخشنامه، همانطور که اعلام شد، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۹ مرداد آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۳۰ مرداد یا تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت. ذکر این نکته نیز ضروری است که ثبت‌نام بصورت اینترنتی و با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن به آدرس زیر امکان‌پذیر خواهد بود.

سایت فروش محصولات بهمن
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟