سایپا هایی که فروش نمی‌روند؟!

بسیاری از خودروهای طرح فروش سایپا که هم بصورت فوق‌العاده و هم بصورت پیش‌فروش در جریان است، آن هم بدون قرعه‌کشی، کماکان دارای ظرفیت هستند.

سه شنبه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
سایپا شاهین

با وجود گذشت دو روز از آغاز مرحله جدید فروش محصولات سایپا، کماکان بخش عمده‌ای از فروش‌ها، هم در پیش‌فروش و هم در فروش فوق‌العاده، دارای ظرفیت هستند. و این در حالی است که این طرح های فروش همگی بصورت مستقیم و بدون فرآیند قرعه‌کشی به انجام می‌رسند.

حال این پرسش پیش می‌آید که آیا محصولات قابل عرضه سایپا در این مرحله که شامل کوئیک معمولی، کوئیک S، کوئیک R و حتی شاهین می‌شوند، دیگر محبوبیتی نزد خریداران ندارند یا این که ظرفیت خودروهای قابل عرضه در این طرح به قدری بالا بوده که هنوز هم تکمیل نشده؟

البته پیش‌تر نیز شاهد همین استقبال کم از محصولات سایپا در فروش‌های فوق‌العاده و پیش‌فروش‌های این شرکت بوده‌ایم که بسیاری از کارشناسان دلیل آن را سود به مراتب کمتر در برابر تولیدات محبوب ایران‌خودرو در بازار نظیر پژو پارس، ۲۰۶ و یا ۲۰۷ می‌دانند. در واقع حاشیه سود محصولات ایران خودرو در بازار به قدری زیاد هست که بسیاری از خریداران را ترغیب می‌کند تا علیرغم داشتن متقاضیان میلیونی، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی این خودروها بیازمایند تا محصولات سایپا.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟