مرحله دوم فروش خودرو لاماری ایما با قیمت جدید – ۲۵ تیر ۱۴۰۱

در مرحله دوم فروش های فوق العاده خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت، لاماری ایما نیز عرضه شده، البته با افزایش قیمت ۹۰میلیون تومانی.

جمعه - ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
فروش فوق العاده لاماری ایما از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو - ۲۵ تیر ۱۴۰۱

طبق بخشنامه فروش جدیدی که با کُد Eama-o-104 توسط آرین پارس موتور ابلاغ شده، قرار است خودرو لاماری ایما با قیمت جدید در مرحله دوم فروش های فوق العاده سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت عرضه شود. در این طرح که از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ به مرحله اجرا درمی‌آید، قیمت ۱ میلیارد و ۷۹ میلیون تومانی برای لاماری ایما در نظر گرفته شده که نشان از افزایش قیمت ۹۰ میلیون تومانی در مقایسه با مرحله اول فروش های فوق العاده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو دارد. برای این بخشنامه، موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است و خبری از سود مشارکت و یا انصراف در آن نیست، اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه دیرکرد ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهانه) متوجه شرکت خواهد بود. ذکر این نکته نیز ضروری است که ثبت نام خودرو لاماری ایما در این طرح تنها با رنگ های بدنه سفید و یا مشکی امکان‌پذیر خواهد بود.

با توجه به این که این طرح فروش فوق العاده لاماری ایما در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به روش قرعه کشی و با حفظ تمامی محدودیت های پیشین عرضه خودرو به این روش به اجرا در خواهد آمد، متقاضی ثبت نام می‌بایست دارای گواهینامه و فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، طی ۴۸ ماه گذشته از هیچ یک از خودروسازان داخلی خودرو ثبت‌نام نکرده باشد و یا تحویل نگرفته باشد. در ضمن، هر کُد ملی مجاز به ثبت‌نام تنها یک دستگاه خودرو از کُل بخشنامه های فروش، پیش‌فروش و یا مشارکت در تولید مرحله دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه وزارت صمت خواهد بود.

ثبت‌نام در این قرعه کشی فروش محصول جذاب و جدید آرین پارس موتور تنها از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان‌پذیر خواهد بود. جهت انتقال به سایت کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟