فیس‌لیفت ۲۰۲۳ چانگان CS95 در راه است

اگرچه پنج سال بیشتر از آغاز عرضه CS95 در چین به عنوان بزرگترین SUV چانگان نمی‌گذرد اما با این حال، دومین فیس‌لیفت آن به‌زودی رونمایی خواهد شد.

چهارشنبه - ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
معرفی فیس‌لیفت ۲۰۲۳ چانگان CS95

چانگان به زودی از فیس‌لیفت جدید بزرگترین SUV خود، CS95 رونمایی خواهد کرد؛ خودرویی که در ظاهر، هم در نمای جلو و هم در نمای عقب، تغییرات محسوسی را به خود دیده اما کماکان قرار است با همان موتور ۲.۰ لیتری توربو قبل در چین عرضه شود.

چانگان CS95 یک کراس‌اوور میدسایز است که آغاز عرضه‌اش در چین به ۲۰۱۷ بازمی‌گردد اما ظاهرش آنقدر در مقایسه با اصلی‌ترین رقبا، ساده و به‌دور از هیجان بود که چانگان مجبور به بازنگری در طراحی آن برای مدل ۲۰۱۸ گرفت. حال برای دومین بار شاهد تغییرات ظاهری در CS95 هستیم و باید بگوییم آنچه که در قالب مدل ۲۰۲۳ این خودرو قرار است در چین عرضه شود، چهره‌ای به مراتب بهتر از فیس‌لیفت سال ۲۰۱۸ دارد. در نمای عقب آن نیز با تیره شدن چراغ‌های به‌ظاهر یک‌تکه، خروجی های هوای تزئینی دو طرف سپر، بخش دیفیوزر-مانند زیر سپر و همچنین چهارتایی شدن خروجی های اگزوز، حس و حال اسپرتی‌تری را شاهد هستیم. دیگر تغییری که در نمای عقب جلب نظر می‌کند، تغییر نوشته CS95 در سمت راست درب قسمت بار است. نمای جانبی مدل جدید اما به غیر از طرح متفاوت رینگ‌ها، تغییری نکرده.

همانطور که اشاره شد، در مدل ۲۰۲۳ نیز همان موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو قبل محرک Changan CS95 است. این موتور ۲۳۰ اسب‌بخاری با توان تولید ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل بوده، محرک چهار چرخ چانگان CS95 جدید است. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانیم اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که CS95 به عنوان بزرگترین چانگان شاسی‌بلند، قیمت پایه ۱۶۷ هزار و ۹۰۰ یوانی (تقریبا معادل ۲۵ هزار دلار) دارد و قیمت مجهزترین تیپ تجهیزاتی آن نیز ۲۰۵ هزار و ۹۰۰ یوان است یعنی معادل ۳۰.۶۴۵ دلار.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟