یک نسخه تولید محدود از کوپه ۴درب جذاب آئودی

آئودی نسخه تولید محدودی از کوپه ۴درب قدرتمند خود، RS7 عرضه کرده که قیمتی فراتر از ۱۶۶هزار دلار دارد و تنها ۲۳ دستگاه از آن تولید خواهد شد.

شنبه - ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
2022 Audi RS7 Exclusive Edition

آئودی به تازگی نسخه تولید محدودی از RS7 معرفی کرده که قرار است در تعداد ۲۳ دستگاه تولید و عرضه شود. این نسخه تولید محدود از آئودی RS۷ با احتساب ۱.۰۹۵ دلار هزینه حمل از درب کارخانه، قیمت ۱۶۶ هزار و ۴۹۵ دلاری خواهد داشت و عرضه آن نیز برای اواخر تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است. برای مقایسه هم که شده بد نیست بدانید قیمت مدل پایه Audi RS7 کمتر از ۱۲۰ هزار دلار است و این یعنی بیش از ۴۶ هزار دلار هزینه بیشتری که ۲۳ خریدار 2022 Audi RS7 Exclusive Edition خواهند پرداخت، قطعا ماهیتی خاص‌تر به این ژرمن خوش‌استیل می‌بخشد.

بارزترین مشخصه ظاهری 2022 Audi RS7 Exclusive Edition رنگ بدنه سیاه مامبا با جلوه صدفی است که ته‌رنگ آبی دارد. همچنین پکیج Carbon Optic که شامل اسپویلر جلو، قاب آینه‌ها و دیفیوزر عقب فیبرکربنی است در آن به‌کار رفته. در ضمن، به واسطه بهره‌مندی از پکیج Black Optic، نشان های بدنه به رنگ سیاه هستند. ترکیب اینها با رینگ های ۲۲ اینچ که دارای طرح V-شکل پنج پره و دو رنگ بوده، با تایرهای عملکرد-محور تابستانی پهن و فاق‌کوتاه (۲۸۵/۳۰) پوشش یافته، این حس را تداعی می‌کند که با هیولایی خفته طرف هستیم. و به واقع نیز همینطور است.

قلب تپنده RS7 Exclusive Edition یک موتور ۴.۰ لیتری V8 توئین‌توربو است که با ۵۹۱ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۸۰۰ نیوتن‌‎متر گشتاور بیشینه را دارد. با این توان چشمگیر، برداشت خاص از کوپه ۴درب لوکس آئودی می‌تواند در کمتر از ۴ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. حداکثر سرعت آن نیز بصورت الکترونیکی روی عدد ۳۰۶ کیلومتر در ساعت محدود شده است. طبیعی است که برای چنین توان عملکردی بالایی نیاز به توان توقف بالا نیز وجود دارد. آئودی این نیاز را با استفاده از سیستم ترمزی که از دیسک های ۱۷.۳ اینچی در محور جلو و ۱۴.۶ اینچی در محور عقب تشکیل یافته، برطرف کرده است.

فضای داخلی این نسخه تولید محدود از آئودی RS7 با چرم سیاه رنگی که خطوط دوخت آبی بر روی خود دارند، از نمونه های عادی متمایز شده است. این پوشش بر روی بخش های بیشتری از فضای داخلی نظیر زیرآرنجی های رودری ها، بخش های فوقانی رودری ها، تریم کنسول میانی و بخش فوقانی داشبورد نیز کشیده که مختص یک آئودی اکسکلوسیو است. زیرپایی هایی با لبه‌های چرمی و پوشش چرم جیر دینامیکا سقف نیز از دیگر ویژگی‌های اختصاصی فضای داخلی این آئودی تولید محدود هستند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟