طرح جدید فروش تریلر های پیلسان با قیمت قطعی

در طرح جدید فروش تریلر های پیلسان که با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۱ به اجرا درمی‌آید، محصولات تیغه کانتینربر، کفی ۱۲.۶۰ و کمپرسی ۳۳ مترمکعب عرضه شده.

پنجشنبه - ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
طرح جدید فروش تریلر های پیلسان با قیمت قطعی

طرح فروش تریلر های پیلسان از روز شنبه مورخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ به مدت دو روز از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت در سراسر کشور برگزار می‌شود. در این طرح فروش که با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۱ به اجرا درمی‌آید، امکان ثبت‌نام برای تریلر های تیغه کانتینربر، کفی ۱۲.۶۰ و کمپرسی ۳۳ متر مکعبی پیلسان که همگی از نوع سه محور هستند، فراهم آمده. ثبت‌نام نیز هم بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری در عاملیت های پیلسان در سراسر کشور خواهد بود.

کلیه تریلرهای پیلسان با استانداردهای کیفی، تولید و عرضه می‌شوند تا به این ترتیب دوام و کارآیی آن‌ها در استفاده‌های طولانی مدت تضمین شده باشد. به‌عنوان نمونه، در جوشکاری بخش‌های مختلف آن از فناوری جوش آرگون مرکله آلمان استفاده شده است و رنگ شاسی نیز بر اساس استاندارد SAE  شات شده است تا به این ترتیب در مقابل عوامل جوی، سایش، ضربه و پاشش نمک‌های جاده‌ای مقاومت بالایی داشته باشد.

همچنین کلیه تریلرها به‌طور استاندارد به سیستم تعلیق بادی بالنی با قابلیت تنظیم ارتفاع تریلر مجهز هستند و محور جلو دارای بالابر  با برند FOX است تا در موارد نیاز، راننده برای کاهش استهلاک تایرها و محور، بتواند محور جلو را از روی زمین بلند کند. در بخش ایمنی نیز همه محصولات با سیستم ترمز ضد قفل پیشرفته  (EBS)، ترمز اضطراری و سیستم قفل پارک عرضه می‌شوند.

در این طرح فروش تریلر های مجتمع صنعتی پیلسان، قیمت نهایی تیغه سه‌محور کانتینربر حدود ۷۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده، عددی که برای کفی سه‌محور ۱۲.۶۰ در حدود ۸۲۵ میلیون تومان می‌باشد. برخلاف این دو محصول که تنها بصورت دیسکی عرضه شده‌اند، در مورد تریلر کمپرسی ۳۳ متر مکعبی سه‌محور پیلسان، هم امکان خرید مدل دیسکی با قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۱۱ میلیون تومان وجود دارد و هم امکان خرید نمونه کاسه‌ای با قیمتی در حدود ۹۴۵ میلیون تومان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این طرح فروش تریلر های پیلسان عرضه شده با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۲۶۰۰ و یا کارشناسان فروش به شماره های ۰۹۰۲۹۰۲۰۶۴۴ و ۰۹۰۲۹۰۲۶۴۷ تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید به سایت مجتمع صنعتی پیلسان به آدرس www.pilsanco.com مراجعه فرمایید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟