دست پُر خانواده “گروه صنعتی فردا” در شهر آفتاب

گروه صنعتی فردا همزمان در اولين حضور خود در نمايشگاه خودرو تهران با خانواده ای از محصولات سواری و تجاری حضور خواهد داشت.

پنجشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
دست پر خانواده "گروه صنعتی فردا" در شهر آفتاب

فرداموتورز كه در سال گذشته ۲ محصول جديد را به بازار خودرو عرضه كرده است، در جديدترين نمايشگاه خودرو تهران نیز با سبد كامل محصولات خود حضور خواهد داشت. علاوه بر اين، ديگر برندهای گروه صنعتی فردا در حوزه ماشين آلات و خودروهای تجاری و قطعات نيز در شهر آفتاب حضور خواهند داشت.

فردا ديزل، توليد و عرضه كننده ماشين آلات سنگين و تجاری، ديگر عضو خانواده گروه صنعتی فردا، در اولين حضور خود در عرصه نمايشگاه ها، با محصولاتی نظير لودر و كاميونت به استقبال مخاطبان می رود. شرکت تأمین قطعات فردا نيز كه در سال ۱۴۰۰ با هدف تأمین و داخلی سازی قطعات خودرویی، تجاری و ماشین آلات راه سازی فعالیت خود را آغاز کرده، ديگر عضو اين خانواده است كه در نمايشگاه حاضر خواهد شد.

محمدرضا آريان نژاد، مدير بازاريابی اين شركت با اشاره به تجربه های خوبی كه اين گروه خودرويی طی سالهای گذشته با برگزاري رويدادهای متنوع در تعامل با مخاطبان خود به دست آورده، گفت: علاقمندان محصولات فردا موتورز در نمايشگاه خودرو تهران می توانند علاوه بر ملاقات نزديک با اين خودروها، از امكان تست آن ها نيز بهره برده، توانمندی محصولات فردا موتورز را بسنجند.

او افزود: علاوه بر برنامه هاي خاص فردا موتورز برای نمايشگاه خودرو تهران، مخاطبان برند ما می‌توانند منتظر شگفتانه گروه صنعتی فردا در اين رويداد نيز باشند! برای بازدید محصولات گروه صنعتی فردا می‌توانید از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه به سالن A5 مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب مراجعه بفرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟