اولین پیش فروش فیدلیتی بهمن موتور در سال ۱۴۰۱

در حالی که خیلی‌ها منتظر اعلام زمان جدید فروش به تعویق افتاده دیگنیتی و فیدلیتی بودند، بهمن موتور بخشنامه پیش فروش فیدلیتی را منتشر کرد.

چهارشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
بخشنامه پیش فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بهمن موتور قرار بود صبح امروز (چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت) طرح فروش نقدی-اعتباری خودروهای دیگینیتی و فیدلیتی را با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به اجرا درآورد. اما به دلیل آنچه که همزمانی با تعطیلات عید سعید فطر اعلام شد، این طرح فروش به تعویق افتاد و بهمن موتور قرار بود تاریخ جدید آن را اطلاع رسانی کند. اما در عوض، این شرکت تصمیم گرفته پیش فروش خودرو فیدلیتی در مدل های ۵ و ۷ نفره را به اجرا درآورد. در این پیش فروش که با قیمت غیرقطعی و با موعد تحویل هفته آخر مرداد ۱۴۰۱ به اجرا درمی‌آید، مبلغ پیش‌پرداخت برای فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره)، ۳۹۰ میلیون تومان و پیش‌پرداخت فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره)، ۳۹۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در این بخشنامه، سود مشارکت ۱۱ درصد سالانه برای ثبت‌نام کنندگان در نظر گرفته شده و در صورت انصراف نیز سود ۸ درصدی (سالانه) به وجه پیش‌پرداخت اختصاص خواهد یافت. همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودرو، جریمه تاخیری معادل ۱۱ درصد سالانه به اضافه ۱ درصد ماهانه متوجه شرکت خواهد شد.

کوتاه از خودرو فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی یک کراس‌اوور میدسایز است که در بازار چین، با نام Jetour X70S شناخته می‌شود. این خودرو که در دو مدل پنج و هفت نفره در کشورمان عرضه می‌شود، دارای موتور ۱۵۰۰cc توربوشارژ با قدرت ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر است. این موتور ۴ سیلندر از مسیر گیربکس ۶ سرعته دو کلاچ نیرو را به چرخ‌‌‌های جلو منتقل می‌کند. و حال که بحث چرخ‌ها مطرح شد، بد نیست بدانید فیدلیتی با دو مدل رینگ آلومینیومی‌‌‌۲۰ اینچ به بازار عرضه می‌شود. از جمله امکانات فیدلیتی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ، اتصال بلوتوث و قابلیت انتقال صفحه نمایش گوشی بر روی نمایشگر اصلی
– دوربین ۳۶۰ درجه برای سهولت در پارک به همراه دوربین دنده عقب
– نمایشگر ۱۲.۳ اینچ پشت فرمان
– تهویه اتوماتیک
– صندلی برقی راننده و سرنشین جلو با گرمکن
– سنسور پارک عقب و جلو
– تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل)
– ورود بدون کلید با استارت دکمه ای
– باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط پا)
– آینه‌‌‌های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن و چراغ راهنما و خوش آمدگویی
– سانروف پانورامیک
– چراغ‌‌‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور به صورت برقی و Auto Light
– سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل و …
– سیستم صوتی با ۸ بلندگو
– شارژر وایرلس تلفن همراه
– ایربگ‌‌‌های جلو و جانبی جلو
– کنترل حرکت در سربالایی، کنترل هرزگردی و ESP
– سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط به همراه رادار تشخیص نقاط کور
– ترمز پارک برقی به همراه اتوهُلد

تاریخ و نحوه ثبت نام در پیش فروش فیدلیتی

ثبت نام در این طرح پیش فروش خودرو فیدلیتی از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ذکر این نکته ضروری است که ثبت‌نام تنها برای افراد دارای ۱۸ سن یا بیشتر که دارای گواهینامه معتبر باشند، امکان‌پذیر خواهد بود. هر کُد ملی نیز به شرط عدم خرید خودرو در طرح های فروش قبلی، مجاز به ثبت نام تنها یک خودرو خواهد بود. در ضمن، اعلام شده که واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر (صلح) امکان‌پذیر نمی‌باشد. جهت ورود به سایت فروش محصولات گروه بهمن و ثبت نام کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


سایت فروش بهمن

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟