بازهم افزایش قیمت در فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی اعمال شد

در طرح فروش جدید خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی که چهاردهم اردیبهشت ماه به اجرا درمی‌آید، قیمت‌ها افزایش ۵۸.۱ تا ۷۵.۱ میلیون تومانی داشته است.

پنجشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
بخشنامه فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

بهمن موتور در حالی اولین بخشنامه فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را اعلام کرد که هم Dignity و هم مدل های پنج و هفت نفره Fidelity افزایش قیمت ۵۸.۱ تا ۷۵.۱ میلیون تومانی را در مقایسه با آخرین بخشنامه فروش سال ۱۴۰۰ که اسفند ماه به اجرا درآمد، تجربه کرده‌اند. در این طرح فروش نقدی-اعتباری، قیمت خودرو دیگنیتی از ۸۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۹۳۵ میلیون تومان رسیده؛ قیمت فیدلیتی نیز از ۷۸۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مدل پنج نفره و ۷۹۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مدل هفت نفره، به ترتیب به ۸۴۴ و ۸۵۹ میلیون تومان افزایش یافته است.

ذکر این نکته ضروری است که در این طرح فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی، سند به مدت یک سال (تا خرداد ۱۴۰۲) در رهن شرکت خواهد بود. از این رو، ۲ میلیون تومان از قیمت نهایی به عنوان مبلغ رهن در نظر گرفته شده که هنگام فک رهن (خرداد ۱۴۰۲) از مشتری دریافت خواهد شد. موعد تحویل خودروها، هفته آخر خرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شده یعنی ۳۰ روز کاری. سود انصراف نیز برای طرح لحاظ شده که معادل ۱۵ درصد سالیانه محاسبه خواهد شد. در ضمن، در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه ۲.۵ درصد ماهانه متوجه شرکت خواهد بود.

ثبت نام در این طرح جدید فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. این فرآیند که تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تکمیل ظرفیت خودروها ادامه خواهد داشت، بصورت اینترنتی خواهد بود. جهت ثبت نام می‌توانید به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه بهمن به آدرس زیر مراجعه فرمایید. همچنین در پایان پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از تازه‌ترین شرایط فروش شرکت‌های خودروساز داخلی و پیگیری اخبار و سوژه‌های خودرویی ایران و جهان، حتما اینستاگرام فارسی‌کار را دنبال کنید.

سایت فروش محصولات بهمن
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات