قیمت لاماری ایما اعلام شد

آرین پارس موتور امروز ضمن اعلام قیمت نهایی خودرو جدید لاماری ایما، از دریافت پلاک ملی برای اولین سری تولیدی این کراس‌اوور کامپکت خبر داد.

یکشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
تست درایو لاماری ایما محصول جدید آرین پارس موتور

شرکت آرین پارس موتور ضمن اعلام رسمی قیمت ۹۸۹ میلیون تومان برای خودرو لاماری ایما، از دریافت پلاک ملی برای اولین سری تولیدی از خودروهای لاماری ایما خبر داد. این کراس‌اوور کامکپت که با ژست اسپرتی و موتوری قدرتمند به بازار خواهد آمد، در کارخانه آرین پارس موتور واقع در شهرک صنعتی خمین مونتاژ می‌شود. اصلی‌ترین رقبای آن از نظر ابعاد و سطح امکانات نیز در بازار کشورمان، خودروهایی نظیر دیگنیتی، فردا T5 و فونیکس تیگو ۷ پرو هستند.

با این قیمت در بخش رفاهی، لاماری ایما از صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، نمایشگر باریک دوتایی بر روی داشبورد به عنوان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی و نشانگرهای پشت فرمان، دوربین دنده عقب، سانروف پانورامیک دو حالته به همراه پرده برقی، دوربین ثبت وقایع، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی با شش عدد بلندگو، کروزکنترل، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب، کول‌باکس، پوشش چرم داخلی، سنسور نور و دی‌لایت، غربیلک فرمان خوش‌دست به شکل D و کنسول میانی ردیف جلو و عقب است.

ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، ترمز پارک برقی، ABS+EBD، اتوهُلد، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم فرمان برقی چند حالته، کنترل فشار باد تایرها، کنترل هرزگردی و کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی نیز از جمله امکانات لاماری ایما در بخش ایمنی هستند.

محرک این خودرو، یک موتور ۱.۵ لیتری توربو تحت لیسانس میتسوبیشی است که با ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد. این گشتاور از مسیر گیربکس ۷ سرعته اتومات دوکلاچ که از نوع خیس نیز هست، به محور جلو منتقل می‌شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟