نسخه سیاه میتسوبیشی اوتلندر جدید به بازار آمد

یک رده بالاتر از مدل پایه، میتسوبیشی تیپ تجهیزاتی جدیدی برای اوتلندر جدید معرفی کرده که با جزئیات ظاهری سیاه براق خود شناخته می‌شود.

جمعه - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
نسخه سیاه میتسوبیشی اوتلندر جدید

میتسوبیشی سال گذشته با رونمایی رسمی از نسل جدید اوتلندر تا حدودی توانست نیاز به تازگی و یک محصول کاملا جدید در بین تولیدات عمدتا سالخورده خود را برطرف کند. این کراس‌اوور میدسایز سه‌ردیف سرنشین به لطف ساختار و معماری جدید و سبک طراحی به‌روز بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ توجهی که میتسوبیشی امیدوار است با معرفی نسخه جدید برپایه آن، بیشتر نیز بشود. این نسخه جدید که Black Edition نام گرفته، در واقع یک پکیج ظاهری است که ترکیب خوبی از امکانات استاندارد با جزئیات ظاهری تغییر یافته را به فرمول Mitsubishi Outlander جدید اضافه می‌کند.

برای شروع، هم در جلو و هم در عقب، جزئیات سپرها و جلوپنجره در این نسخه به رنگ سیاه براق هستند، اتفاقی که برای دستگیره درب‌ها و قاب آینه‌های جانبی نیز افتاده. در ضمن، خودرو بر روی رینگ های ۲۰ اینچ به رنگ سیاه سوار است. پوشش سیاه سقف و ستون‌ها نیز فضای داخلی را از نمونه استاندارد متمایز ساخته. Outlander Black Edition برپایه تریم SE ارائه شده اما امکانات استاندارد بیشتری نظیر تهویه اتوماتیک با کنترل دو نقطه‌ای و سانروف پانورامیک برقی را ارائه می‌دهد.

از دیگر امکانات استاندارد باید به ورود و استارت بدون کلید، دوربین دنده عقب، تشخیص و اجرای فرامین صوتی، آینه های جانبی برقی دارای گرمکن، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر هشت اینچ، رابط کاربری iOS، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، تنظیم برقی صندلی راننده در هشت جهت، پوشش چرم فضای داخلی، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده، اهرم های تعویض دستی دنده در پشت فرمان، هشدار نقاط کور، نوربالای اتوماتیک و ترمز اضطراری اتوماتیک اشاره کرد. همچنین با کمی هزینه بیشتر، امکان سفارش این نسخه با سیستم چهار چرخ محرک (AWD) وجود دارد. محرک خودرو نیز همان موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندری است که با ۱۸۱ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس CVT متصل است.

شروع قیمت نسخه سیاه میتسوبیشی اوتلندر جدید از ۳۱.۲۴۰ دلار است که شامل هزینه ۱.۲۴۵ دلاری حمل از درب کارخانه نیز می‌شود. در صورت سفارش سیستم چهار چرخ محرک، قیمت به ۳۳.۰۴۰ دلار می‌رسد. سفارش رنگ‌های سرخ، سفید و یا سیاه الماسی نیز ۵۹۵ دلار به قیمت تمام‌شده خودرو اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟