فروش فردا موتورز SX5 بصورت نقدی و اقساطی

طرح فروش زمستانه فردا موتورز که در آن، خودرو FMC SX5 به دو صورت نقدی و اقساطی با پرداخت وجه چندمرحله‌ای عرضه شده، ادامه دارد.

یکشنبه - ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
طرح فروش نقدی و اقساطی فردا موتورز FMC SX5

همزمان با نزديک شدن به مراسم رونمايی رسمی جديدترين كراس‌اوور فرداموتورز با نام FMC T5، اين گروه خودرويی از تمديد شرايط فروش اقساطی كراس‌اوور SX5 خبر داد. در جديدترين اطلاعيه فروش فردا موتورز، خودرو FMC SX5 به دو صورت نقدی و اقساطی عرضه می‌شود. در طرح نقدی اين شرايط فروش، خريداران طی ۴ مرحله هزينه خودرو را پرداخت كرده و از تخفيف ۳۸.۴۵۰.۰۰۰ تومانی بهره‌مند خواهند شد. در طرح فروش اقساطی نیز علاقمندان برای خريد خودرو فردا موتورز FMC SX5 می‌توانند با پيش پرداخت سه مرحله‌ای و اقساط ۱۵ ماهه بدون كارمزد برای ثبت نام اين خودرو اقدام كنند.

طرح فروش نقدی و اقساطی فردا موتورز FMC SX5

طبق اطلاعيه فروش زمستانه فردا موتورز، تحويل خودروهای خريداری شده ۱۲۰ روز كاری خواهد بود و كليه هزينه‌های بيمه شخص ثالث و شماره‌گذاری از سوی شركت پرداخت خواهد شد. علاقمندان خريد محصولات فرداموتورز می‌توانند به نمايندگی‎های مجاز اين خودروساز مراجعه كرده و يا برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۴۸۶۴۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگيرند.

کوتاه از فردا موتورز FMC SX5

فردا موتورز FMC SX5 یک کراس‌اوور کامپکت با کابین جادار و یک طراحی مدرن و امروزی است. این محصول گروه خودروسازی فردا دارای موتور ۱.۶ لیتری ۱۲۳ اسب‌بخاری ساخت میتسوبیشی است که به گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تنظیم دستی متصل است. متوسط سوخت SX5 در سیکل ترکیبی، ۷.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده. در لیست تجهیزات ایمنی و رفاهی فردا موتورز FMC SX5 نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– سانروف برقی قابل تنظیم
– کروز کنترل
– مولتی مدیا با نمایشگر ۸ اینچ لمسی و درگاه USB
– سنسور پارک عقب به همراه دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای پارک
– فرمان برقی با تنظیم ارتفاع و کنترلگرهای چندمنظوره
– آینه‌‌‌های جانبی تاشو برقی
– تهویه مطبوع اتوماتیک
– نورپردازی LED جلو و عقب با چراغ هدایت مسیر و دیلایت
– سیستم کنترل فشار باد تایرها
– استارت دکمه‌ای
– باربند سقفی
– کنترل پایداری الکترونیک
– ABS+EBD+ASR
– کنترل هرزگردی


سایت شرکت فردا موتورز

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟