فروش فوق العاده ایران خودرو، مرحله هفدهم

فروش فوق العاده ایران خودرو برای پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای و دنا پلاس توربو اتوماتیک از روز سه شنبه ۱۸ خرداد آغاز می‌شود.

دوشنبه - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
فروش فوق العاده ایران خودرو، مرحله هفدهم

فروش فوق العاده ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه برای خودرو های پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از فردا، سه شنبه ۱۸ خرداد ماه آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. در این طرح که هفدهمین مرحله فروش فوری محصولات ایران خودرو به روش قرعه کشی است، تمامی محدودیت ها و شرایط طرح های پیشین از جمله داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال انتظامی و عدم خرید و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا طی ۴۸ ماه گذشته کماکان پابرجاست.

برندگان و منتخبین طرح های پیشین فروش که موفق به تکمیل وجه نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو شرکت کنند. و همچون طرح های پیشین، خودرو های ثبت نامی امکان انتقال امتیاز به شخص ثالت را نداشته، سند آنها تا یک سال در رهن شرکت خواهد بود.

فروش فوق العاده ایران خودرو، مرحله هفدهم

طرح فوق فاقد سود مشارکت و یا انصراف است اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت، بر مبنای ۳۶ درصد سالیانه خسارت تاخیر بصورت روزشمار به مشتری تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است قیمت خودرو های عرضه شده در این طرح، قیمت جدیدی است که پس از افزایش قیمت مصوب شورای رقابت برای خودرو ها لحاظ شده است.

به این ترتیب، قیمت پژو پارس سال نزدیک به ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای نزدیک به ۲۶۸ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۷۹۳ تومان و قیمت خودرو دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نیز نزدیک به ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان خواهد بود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟