با ۱۰ میلیون تومان تخفیف برای خریدار اعلام شد؛

پیش فروش نقدی و اقساطی خودرو لیفان X70 توسط خودروسازان بم

پیش فروش خودرو لیفان X70 با قیمت قطعی ۵۸۰ میلیون تومان، بصورت نقد و اقساطی توسط خودروسازان بم آغاز شد. موعد تحویل، شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است.

دوشنبه - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۲
پیش فروش نقدی و اقساطی خودرو لیفان X70 توسط خودروسازان بم

خودروسازان بم از امروز، دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ پیش فروش نقدی و اقساطی خودرو لیفان X70 را با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ آغاز می کند. این طرح پیش فروش تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت. در این بخشنامه، قیمت مقطوع خودرو لیفان X70 معادل ۵۸۰ میلیون تومان اعلام شده. البته پرداختی نهایی خریدار، با احتساب ۱۰ میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده برای این طرح، ۵۷۰ میلیون تومان خواهد بود.

پیش فروش نقدی و اقساطی خودرو لیفان X70 توسط خودروسازان بم

از این مبلغ، ۴۲۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت در هنگام ثبت نام دریافت می شود. مابقی ۱۵۰ میلیون تومان نیز هم بصورت نقدی پس از تکمیل وجه امکان پذیر است و هم بصورت اقساطی با ارائه ۶ فقره چک، هریک به مبلغ ۲۵ میلیون تومان. در طرح اقساطی، فواصل چک ها ۳ ماه تعیین شده و تاریخ سررسید اولین چک، ۳۰ روز پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه در نظر گرفته شده است.

وضعیت سند خودرو در این طرح پیش فروش خودرو لیفان X70، آزاد بوده، خودرو با مدل ۱۴۰۰ تحویل مشتری خواهد شد. لازم به ذکر است خودروسازان بم برای این مرحله پیش فروش لیفان ایکس ۷۰ سود مشارکت یا انصراف در نظر نگرفته و جریمه تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت نیز برای آن لحاظ نشده است.

Lifan X70

لیفان X70، یکی از محصولات جدید خودروسازان بم است. از جمله تجهیزات لیفان ایکس ۷۰ در ایران باید به کیسه هوای سرنشینان جلو، سانروف، سیستم هشدار فشار باد لاستیک، کروز کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز، آینه‌های تاشو برقی با گرمکن، روکش چرم صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید، بالابر خودکار شیشه‌ها، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و با قابلیت تنظیم برقی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و نمایشگر ۹ اینچی اندروید سیستم اطلاعات‌سرگرمی با قابلیت اتصال از طریق درگاه USB و بلوتوث اشاره کرد.

Lifan X70

موتور لیفان ایکس ۷۰ از نوع ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۴۰ اسبی با ۱۷۸ نیوتون‌‌متر گشتاور است. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و به گیربکس اتوماتیک CVT متصل است. طول، عرض و ارتفاع لیفان X70 نیز به ترتیب ۴۳۹۰، ۱۸۲۰، ۱۷۱۵ میلیمتر بوده، فاصله بین و محور، ۲۶۱۰ میلی‌متر است.

رقبای اصلی خودرو لیفان X70 در بازار ایران عبارتند از چری تیگو ۵، جک S5 و هاوال H2.

Lifan X70
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟