۱۶ الی ۲۴ مهر ماه با موعد تحویل اسفند برگزار می‌شود؛

فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور – مهر ماه ۱۴۰۳

متقاضیانی که از ثبت‌نام ۱۴۰۱ سامانه یکپارچه فروش خودرو، اولویت خرید دیگنیتی پرایم را دارند، می‌توانند ۱۶ تا ۲۴ مهر خرید خود را نهایی کنند.

شنبه - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور - مهر ماه ۱۴۰۳

فراخوان جدید ثبت‌نام و تکمیل وجه خودرو دیگنیتی پرایم، ویژه متقاضیان خرید این محصول بهمن موتور از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، اعلام شد. این فراخوان ویژه آن دسته از افرادی است که اواخر سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی برای خرید دیگنیتی پرایم بهمن موتور تقاضای خرید دادند و حال، طبق نوبت‌دهی وزارت صمت، مشمول خرید خودرو دیگنیتی پرایم بهمن موتور شده‌اند.

فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور - مهر ماه ۱۴۰۳

این دسته از متقاضیان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه تا پایان روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه فرصت این را خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن و واریز وجه، ثبت‌نام خود را برای خرید دیگنیتی پرایم، نهایی کنند.

شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور – مهر ماه ۱۴۰۳
قیمت مصوبموعد تحویلجریمه تاخیر
۱.۵۴۶.۸۰۶.۰۰۰ تومانهفته اول اسفند ۱۴۰۳۳ درصد ماهانه
رنگ بدنه: سفید یا مشکی
تریم داخلی: قرمز یا مشکی
کابین و فضای داخلی دیگنیتی پرایم بهمن موتور

قیمت مصوب خودرو در این طرح، ۱ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان در نظر گرفته شده و امکان ثبت‌نام خودرو با رنگ بدنه سفید یا مشکی و تریم داخلی مشکی یا قرمز (بر اساس ظرفیت و اولویت درخواست خرید) وجود خواهد داشت. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز هفته اول اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است.

متقاضیان خودرو دیگنیتی پرایم همچنین می‌توانند در زمان تکمیل فرایند خرید نسبت به خرید بیمه بدنه خودرو در دو مدل پایه و پوشش کامل اقدام کنند.

کابین و فضای داخلی دیگنیتی پرایم بهمن موتور

قیمت بیمه بدنه پایه یکساله برای دیگنیتی پرایم با پوشش تعهداتی نظیر حادثه، سرقت کلی، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، تشویقی تعهد حذف استهلاک خودرو به صورت رایگان و…، ۵ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۴۵۷ تومان تعیین شده است.

بیمه بدنه دیگنیتی پرایم با پوشش کامل که تعهداتی نظیر حذف فرانشیز، نوسانات قیمت تا سقف ۵۰ درصد ارزش قیمت خودرو، شکست شیشه، سرقت درجا قطعات تا سقف ۵۰ میلیون تومان، پوشش بلایای طبیعی، تعهد مواد شیمیایی و اسیدی و هزینه رفت و آمد را برای خریدار تضمین می‌کند، با قیمت ۱۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۸۳۵ تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

کابین و فضای داخلی دیگنیتی پرایم بهمن موتور
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟